• Xd Ik ging serieus plat xD
    http://www.youtube.com/watch?v=l8btTLSe3pk

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Hier zijn nogal heeeeeel veel topics over.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Hier zijn nogal heeeeeel veel topics over.


    Wist ik niet kdacht dat het de eerste was Xd


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Desolate schreef:
    Hier zijn nogal heeeeeel veel topics over.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    (...)


    Geef me dan een voorbeeld...1 van die topics want ik geloof niet dat het super veel zijn want ik heb er geen een over gezien....
    misschien 2 tot 4 topics maar toch niet meer dan tien dus ik denk dat je het een beetje overdrijft want anders had ik hem al opgemerkt


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    honderdduizendste topic, hihi :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TwarrenLin schreef:
    (...)

    Geef me dan een voorbeeld...1 van die topics want ik geloof niet dat het super veel zijn want ik heb er geen een over gezien....
    misschien 2 tot 4 topics maar toch niet meer dan tien dus ik denk dat je het een beetje overdrijft want anders had ik hem al opgemerkt


    Er hoeven geen twee topics te komen waarin een trailer staat en je verteld dat je hem zo graag wilt zien, want die bestaan al.

    Ik ga hier niet verder op in. Als er gezegd wordt dat er al topics over zijn dan moet je je daar gewoon bij neerleggen en geen discussie uit gaan lokken want dat ben je van plan.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    (...)

    Er hoeven geen twee topics te komen waarin een trailer staat en je verteld dat je hem zo graag wilt zien, want die bestaan al.

    Ik ga hier niet verder op in. Als er gezegd wordt dat er al topics over zijn dan moet je je daar gewoon bij neerleggen en geen discussie uit gaan lokken want dat ben je van plan.


    Nee hoor als je het zo ziet dat ik er een discussie over. dan stop ik wel met reageren ...

    Ps: Ik was het niet van plan om een discussie te beginnen want 1 ik haat zulke reacties op een topic (srry dat ik het zeg maar het is waar) en ik wil graag dat mensen niet zo lullen op mijn topic en wou voor 100% for shore weten dat het waar is ...en dat het geen klets koek is om iemand te treiteren want zo komt het over op mij
    Xx


    "The future belongs to those who prepare for it today.