• Ik moet vandaag mijn boeken voor school gaan halen en het regent. --'
    Fijn zeg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Moet jij ze ophalen? Bij mij worden ze thuisgestuurd. (iddink)

    'T lykt er trouwens ook niet op dat de regen in Nederland een beetje gestopt is ;'p


    It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.

    Jenaily schreef:
    Moet jij ze ophalen? Bij mij worden ze thuisgestuurd. (iddink)

    'T lykt er trouwens ook niet op dat de regen in Nederland een beetje gestopt is ;'p

    Aaah noo ik zei gister nog dat ik dat ook wou! Maar ja ik moet ze dus ophalen --'

    Haha inderdaad, bij ons was het gisteravond de heletijd droog maar net nu niet. D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet ze dinsdag 7 september ophalen. Dan kaften en woensdag beginnen we. Alleen hebben we elke dag 7 uur les (wat betekent tot 3 uur op school zitten) Normaal halen we onze boeken altijd op maandag op maar dit jaar dus niet ;)

    Ik moét zo naar school, gelukkig eerste 3 uur vrij. Maar ik weet niet wanneer de bus gaat en ik word ook niet veel wijzer van de Syntus-site!


    It's time to be happy again.

    Ik moet ze maandag ophalen. Als het dan regent ga ik huilen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    het is echt KUTWEER. Maar gelukkig zijn mijn boeken al thuis gestuurd. :'$
    Ik moet zo wel naar mn werk fietsen, tho.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Heel veel succes! Ben ik blij dat ik studeer en geen boeken meer hoef op te halen ;$


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik moet volgens mij de 30ste
    en ik ga met de auto(A)
    anders krijg ik ze niet me xD

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 10:12 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ben net héél het dorp afgefietst voor een bakker. Want geen enkele was open, heb nog steeds geen brood. -.-

    En ben negen winkels afgegaan voor een kutblackberry die ineens overal uitverkocht is. -frustratie-

    En dat ook allemaal in de regen. ):

    Prodigy schreef:
    Ik ben net héél het dorp afgefietst voor een bakker. Want geen enkele was open, heb nog steeds geen brood. -.-

    En ben negen winkels afgegaan voor een kutblackberry die ineens overal uitverkocht is. -frustratie-

    En dat ook allemaal in de regen. ):

    Aaawh dat is ook zwaar kut ja!
    Pfoe dat is dom zeg dat ie overal uitverkocht is. En je kan hem vast ook op bol.com bestellen daar issie vaak goedkoper, tenminste mijn mobiel was er 108 euro en in de winkel 170 euro dus misschien bespaart dat je wel wat
    ?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Aaawh dat is ook zwaar kut ja!
    Pfoe dat is dom zeg dat ie overal uitverkocht is. En je kan hem vast ook op bol.com bestellen daar issie vaak goedkoper, tenminste mijn mobiel was er 108 euro en in de winkel 170 euro dus misschien bespaart dat je wel wat
    ?

    Nou, het probleem is dat ik dus zo'n toetsenbordje wil. Maar in België typen we met een 'azerty' toetsenbord, jullie hebben normaal 'qwerty'. Dus die dingen kan ik niet in NL kopen. ):

    En heb je je boeken al? :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, het probleem is dat ik dus zo'n toetsenbordje wil. Maar in België typen we met een 'azerty' toetsenbord, jullie hebben normaal 'qwerty'. Dus die dingen kan ik niet in NL kopen. ):

    En heb je je boeken al? :Y)

    Dat wist ik heel toevallig. Maar kan je dat dan niet instellen ofzo? Want bol.com verstuurd ook naar BelgiË dus dan vind ik toch dat ze ook BB's met azerty toetsenbord zouden moeten verkopen, al heb ik daar eigenlijk niet echt op gelet.

    En nog niet ga zo weg even met een vriendin wat vragen en dan mijn boeken ophalen. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Dat wist ik heel toevallig. Maar kan je dat dan niet instellen ofzo? Want bol.com verstuurd ook naar BelgiË dus dan vind ik toch dat ze ook BB's met azerty toetsenbord zouden moeten verkopen, al heb ik daar eigenlijk niet echt op gelet.

    En nog niet ga zo weg even met een vriendin wat vragen en dan mijn boeken ophalen. (krul)

    Nou, heb net even gekeken en volgens mij hebben ze dus niet de BE versie. ):

    Maar, veel plezier in de regen. :Y)

    Ik moet er zo ook nog door fietsen, haha. Wij gaan zeiknat zijn. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, heb net even gekeken en volgens mij hebben ze dus niet de BE versie. ):

    Maar, veel plezier in de regen. :Y)

    Ik moet er zo ook nog door fietsen, haha. Wij gaan zeiknat zijn. :Y)

    Stomme Nederland dan D: Pfoe dat slaat ook gewoon helemaal nergens op en dan wel naar BelgiË versturen! Pfoe. Hebben jullie niet ook een soort bol.com? (krul)

    Haha dankje ik ga nu!

    En inderdaad jij ook veel plezier in de regen! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    K MOET ZE MAANDAG HAlEN mwhahahaha k he nog een weekje vakantie mwhahahaha(duivel)


    fashion is my life,,