• Bluh ik ben nu ff boos...

    1 van mijn beste vrienden zegt al maanden dat die weer een keer mee wil naar Valerius, maakt niet uit hoe ver, hoe duur, hij wil ze weer eens zien omdat die ze ook leuk vind sinds ik hem had meegenomen naar de showcase in de Universal Studios.

    Nu zouden we dus naar de Tinadag gaan voor hun en de rest van de dag gewoon in het park rondlopen en in attracties, hij stelt het alleen de hele tijd uit om zijn antwoord te laten horen voor de kaartjes... En dan komt die vanavond ermee: "Ik mag van me ouders, alleen ik weet niet of ik wel wil want ik vind ze eigenlijk helemaal niet leuk!"...

    Like waarom zeg je dan al vanaf begin mei dat je weer een keer mee wilt naar Valerius? Waarom zeg je dan uberhaupt dat je ze leuk vind?

    En nu komt die ermee van jah ik ga denk ik niet bla bla bla... En nu heb ik dus niemand die mee gaat en moet ik nog iemand vinden die mee wil en kaartjes kopen (voordat het uitverkocht is) en geloof me dat is kut want 3 vriendinnen die ook enorm fan zijn van Valerius kunnen niet en alleen gaan wil ik niet... En ik wil ze zo graag weer zien ;(

    Serieus ik ben boos op die vriend van me! Hij doet de laatste tijd al zo stom en vaag en denkt ineens dat hij alles is terwijl die vet aardig altijd was... Bluuh! --"

    Dit was mijn gezeik voor vandaag, ik moest het ff kwijt! Ik had me er echt serieus enorm veel op verheugt en dit is nu al de zoveelste keer dat die dit flikt met afspreken enzo...

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 23:37 ]


    dream, dare, fly!

    hij is stom als je iets beloofd moet je het ook waarmaken
    hoe komt het dat die zo veranderd is?

    wat een stombo :(

    Ik wil wel mee :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    wat stom beloofd is beloofd,
    zoiets moet je niet bij mij flikken,
    ik hoop voor je dat je toch nog kunt gaan


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Katniss schreef:
    Ik wil wel mee :Y)


    Hahaha jaaahh =D


    dream, dare, fly!

    Vitaly schreef:
    hij is stom als je iets beloofd moet je het ook waarmaken
    hoe komt het dat die zo veranderd is?


    Nouw sinds de zomervakantie doettie vet stom omdat die een jongen leuk vond, vind die hem niet meer leuk en nu heeft die een vriendin en denkt die dat die alles is terwijl hij altijd vet aardig was en bij alles voor je klaar stond en als er nu wat is dan zegt die boeiend en dan begint die weer over zijn geweldige uitgaansleven (wat die eerder ook nooit deed)


    dream, dare, fly!

    dat is echt stom, hij zou sowieso mee moeten gegaan alleen omdat hij het beloofd heeft, of ie het nou leuk vindt of niet...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    wat is hij een lul
    is die zo veranderd door een vriendin en een jongen dan is hij je niet waart

    oebele schreef:
    dat is echt stom, hij zou sowieso mee moeten gegaan alleen omdat hij het beloofd heeft, of ie het nou leuk vindt of niet...


    Ja precies..


    dream, dare, fly!