• Ik wil een Ipod kopen, omdat mijn eigen mp3 dood is, maar ik had een vraag. Moet je persé Itunes hebben om liejdes te downloaden voor Ipod, of kan het ook met Limewire of ander programma? En als je al liedjes hebt gedownload voor je mp3, kan je ze dan overzetten op Ipod? Dank je. (flower)

SLOAN.

Je kunt gewoon liedjes downloaden met welk programma dan ook. Dan moet je ze in iTunes zetten met "bestand toevoegen" ofzo. Maar je moet wél per se iTunes hebben, wil je iets op je iPod kunnen zetten... Maar je hoeft niet per se iets te downloaden in iTunes.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Je kan liedjes downloaden via Limewire, maar je kan ze alleen op je Ipod zetten door Itunes denk ik. Itunes hoef je wel niet te betalen, kan je gratis downloaden. Pas als je songs van Itunes gaan aankopen moet je geld geven (:

Frankly my dear, I don't give a damn.

Wat Lucifer zegt.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Oké, luistert.
    - Je hebt nodig: Limewire en iTunes, en natuurlijk een iPod.
    - Via Limewire kan je de liedjes downloaden (ik neem aan dat je weet hoe dat werkt?). Die liedjes komen dan automatisch in je bibliotheek terecht.
    - Je selecteert al die liedjes (ondertussen heb je iTunes al geopend, balkje staat onderin). Je moet de liedjes slepen naar muziek. Daar gooi je ze neer, dan klik je bij "apparaten" op je eigen iPod en dan op "synchroniseren" klikken.

Snap je? En liedjes van mp3 kunnen dus ook naar iPod als ze in je limewire bieb staan.

It's time to be happy again.

Je moet wel persée iTunes downloaden om de liedjes erop te zetten maar dat is geheel gratis en je kan de liedjes gewoon downloaden met elk download programma. En alle muziek op je pc komt automatisch in iTunes te staan!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Lucifer;)

at Nightingale zegt.

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Je kunt iTunes gratis downloaden. En als je LimeWire ook op je computer hebt staan, komen de bestanden automatisch in je iTunes bibliotheek te staan. Dat is bij mij althans zo. 8D

@ Nightingale: Je kunt ook gewoon je apparaat aansluiten en daarop klikken. En dan klik je gewoon rechtsonder op Automatisch vullen en dan kopieert ie alles (wat dan nog niet op je iPod stond) vanuit je bibliotheek naar je iPod. :'3

[ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 14:41 ]

A decision I will regret, until my dying breath.