• Eindelijk gaat KBS World (een Koreaans tv kanaal) een special aflevering van Music Bank (een programma waar allemaal Koreaanse artiesten optreden) in 54 landen uitzenden. Inclusief Nederland. Dus ik was helemaal blij. Maar je moet er satteliet voor hebben (hebben we wel, maar dan alleen met de 'normale' zenders) en je moet er KBS Worls wss voor hebben -.-' En dat heb ik niet D:
    Nu ben ik niet blij >.<;

    Wie hebben er nog meer dingen die je graag op tv wil zien, maar niet kunt kijken?


    -sneu topic-


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb dingen genoeg die ik niet kan zien. T_T
    Maar kun je eventueel niet via internet kijken?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    je kan het toch vast wel op internet kijken?

    en ik zou willen dat er wat meer ''oude'' series weer op tv komen. met name oude cartoon network zooi.
    oh en Beavis and Butt-head wil ik ook weer op tv zien :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    je kan het toch vast wel op internet kijken?

    en ik zou willen dat er wat meer ''oude'' series weer op tv komen. met name oude cartoon network zooi.
    oh en Beavis and Butt-head wil ik ook weer op tv zien :')

    Cartoon Netwerk hebben ze wel voor de digitale televisie, maar daar moet je dan ook weer extra voor betalen. x_x


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik weet nog dat ze het in Griekenland hadden, een speciale zender waar allemaal anime werd afgespeeld, zoals Naruto enz.
    Maar dat is niet in NL - misschien wel, maar ik kon het niet vinden xd -


    I hope heaven needs you more than I do now.

    FrmYesterday schreef:
    je kan het toch vast wel op internet kijken?

    en ik zou willen dat er wat meer ''oude'' series weer op tv komen. met name oude cartoon network zooi.
    oh en Beavis and Butt-head wil ik ook weer op tv zien :')

    Zijn dat die ene die Cornholio en Banghole enzo riepen in zo'n aflevering? ;o

    OT: Alleen House. Ze doen dat zo krom altijd ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou willen dat ze anime op televisie zouden uitzenden..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @Stripe: klopt, maar wij hebben geen digitaal. en ze hebben allemaal nieuwe series, alle oude shit is volgens mij zo goed als weg :(
    @Bodysnatcher: inderdaad, die ja :) haha. I am cornholio! Are you threatening me?! I need TP for my bungole!


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    @Stripe: klopt, maar wij hebben geen digitaal. en ze hebben allemaal nieuwe series, alle oude shit is volgens mij zo goed als weg :(
    @Bodysnatcher: inderdaad, die ja :) haha. I am cornholio! Are you threatening me?! I need TP for my bungole!

    Wij hebben beneden digitaal en de eerste maand hadden we toegang tot alle zenders. Maar toen had Cartoon Netwerk nog een groot gedeelte van de oude programma's. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Veel(krul)

    Amerkiaanse zenders.


    Food.

    Stripe schreef:
    (...)
    Wij hebben beneden digitaal en de eerste maand hadden we toegang tot alle zenders. Maar toen had Cartoon Netwerk nog een groot gedeelte van de oude programma's. 8D


    mmhm, jah ik heb niet zo gek lang geleden bij een maat van me CN zitten kijken, maar toen waren er allemaal nieuwe dingen :/


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    mmhm, jah ik heb niet zo gek lang geleden bij een maat van me CN zitten kijken, maar toen waren er allemaal nieuwe dingen :/

    Dan veranderd dat ook snel. T_T Vroeger waren de programma's op televisie sowieso beter. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Aw lawd, en ik woon ook nog eens in België. T____T"


    All this dampness is damp.