• Een nieuwe weerwolven van Wakkerdam. De inschrijvingen zijn nu officieel gesloten.
    Lijst van deelnemers:
    -Amistad
    -Bro
    -Cannibal
    -Cornflakes
    -Akuma
    -Deprisnail
    -EA
    -FireAtWill
    -Happysnail
    -Lucylot
    -Prophecy
    -RODEKAART
    -Rosy
    -Sardonyx
    -Sid
    -Broken3
    -Snor
    -Tiny
    -Voiceless
    -Yukari
    -Rosy

    De regels: (De oude waren een beetje onduidelijk xD)

    Doel van het spel
    Het doel van het spel is met de groep waartoe je behoort als laatste over te blijven. Dus de burgers moeten de weerwolven zien te vermoorden, en de weerwolven de burgers.

    De rollen:

    Burgers: De gewone mensen. Zij hebben geen speciale krachten.

    De burgemeester: Deze persoon is een normaal burger afgezien van het feit dat hij/zij tijdens de stemming van het ophangen eem dubbele stem heeft. En als er een gelijk aantal stemmen is bij twee personen is de stem van de burgemeester het belangrijkst.

    De ziener: De ziener mag mij tijdens de nachtfase een PB sturen met de naam van de persoon van wie hij de rol wil weten. Dit kan hij elke nacht tot hij sterft.

    De heks: De heks kan eenmalig een levensdrankje en eenmalig een doodsdrankje brouwen. De heks krijgt tijdens het nacht gedeelte een PB van mij met het slachtoffer van de weerwolven. De heks kan dan vervolgens een PB terug sturen naar mij met de boodschap of hij/zij deze persoon laat leven. Ook kan de heks een persoon vermoorden met het doodsdrankje. Wanneer hij/zij dit wil doen zet hij/zij de naam van de persoon in een PB en stuurt die naar mij. De heks kan elk drankje maar een keer brouwen en ook alleen tijdens het nacht gedeelte toedienen. De heks kan de drankjes ook op zichzelf gebruiken.

    Cupido: Deze persoon moet zichzelf aan een persoon verbinden. Het is de bedoeling dat dit koppel samen het hele spel overleeft. Als een van de twee echter sterft, sterft de ander ook uit liefdesverdriet. Tijdens de eerste nacht wil ik een PB van Cupido ontvangen waarin staat met wie hij/zij zich wil verbinden. Na deze vrbintenis is Cupido weer een gewone burger. Het kan voorkomen dat Cupido zichzelf met een weerwolf verbind. Als dit gebeurt is het de bedoeling dat zij samen overleven door de andere spelers slim weg te spelen. Het koppel weet van elkaar wat ze zijn.

    De jager: De jager is een gewone burger, afgezien van het feit dat hij bij zijn dood iemand kan neerschieten en zo nog een dode veroorzaakt. Wanneer de jager wordt vermoord krijgt hij van mij een PB waarin staat dat hij is vermoord. Vervolgens moet hij/zij een PB terugsturen waarin staat wie hij neerschiet.

    De grafdelver: Deze persoon kan iemand die is vermoord terug tot leven wekken. Iedereen weet dan wat deze persoon is en wie de grafdelver was.

    De slet: De slet logeert elke nacht bij iemand anders. Overdag is zij een gewone burger. Als de weerwolven haar echter proberen te vermoorden zal zij niet thuis zijn. Elke dag stuurt hij/ zij mij een PB met de persoon waar zij de volgende nacht wil logeren. Als de weerwolven deze persoon echter vermoorden wordt de slet ook vermoord.

    Weerwolf: Deze persoon is overdag een gewone burger. s'Nachts veranders hij/zij echter in een weerwolf. Alle weerwolven krijgen de hele nacht om te overleggen wie zij willen vermoorden. Als zij klaar zijn met overleggen sturen zij mij een PB met de naam van de persoon die zij hebben vermoord. Deze persoon speelt dan niet meer mee.

    Spelverloop
    Elke speler krijgt een PB waarin zijn rol staat: weerwolf, ziener, heks, Cupido, jager, de grafdelver, de slet of burger. Het spel kent een dag en een nacht gedeelte. Het dag gedeelte zal elke keer ongeveer twee dagen duren, het nacht gedeelte een. Tijdens de nacht komen de rollen in actie. Zij sturen de PB's naar mij en ik handel dat af. Dan begint de dag. Tijdens de eerste dag zal er eerst worden gestemd voor een nieuwe burgermeester. Vervolgens kan iedereen meediscussieren over wie de weerwolven zouden kunnen zijn. De weerwolven moeten natuurlijk proberen om niet op te vallen. Aan het eind van de dag kunnen de burgers een iemand ophangen. Dit ophangen zal gebeuren doormiddel van stemmen. De persoon met de meeste stemmen zal worden opgehangen. Wanneer je zeker weet op wie je wil stemmen zet je de naam van de persoon in een bericht en post je dit. Je kan altijd van stem veranderen.

    De weerwolven moeten dus alle burgers zien te verslinden zonder ontdekt te worden. De geliefden moeten het spel samen uitspelen (ongeacht of zij burger of weerwolf zijn!), want als er één sterft, sterft de ander ook uit liefdesverdriet. Dit kan in het uiterste geval ertoe leiden dat de geliefden een derde groep binnen de spelersgroep zijn: als de geliefden een zogenaamd gemengd koppel zijn, één weerwolf en één burger, zullen de geliefden alle andere spelers moeten uitschakelen om te winnen.

    Een paar belangrijke regels en mededelingen:

    *Vertel nooit je rol aan iemand. De enige die dit mogen doen zijn de geliefden.*
    *Overleg niet met elkaar over MSN, E-mail,PB, etc.* De enige die dit mogen zijn de weerwolven en het verliefde stel.


    *Als de weerwolven het niet eens zijn met elkaar valt er die nacht geen dode.*

    Het is niet erg als je een keer niet reageert, wanneer je echter drie dagen niet reageert wordt je zonder pardon uit het spel geschopt.

    Wanneer het nacht is wordt er niet overlegd in het topic.

    Als iemand vermoord is mag hij/zij niet meer meedoen.

    Het spel begint met een nacht.

    Vragen of opmerkingen graag in een PB naar mij.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 12:29 ]


    Ab imo pectore

    Je kent mexD


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    Ik zou mee willen doen als ik het zou snappen


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Marleen -Desolate- en ik doen mee :9~

    ze zit namelijk naast me.

    Marleen; stuur me een apart pbtje =]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 15:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    Marleen -Desolate- en ik doen mee :9~

    ze zit namelijk naast me.

    Marleen; stuur me een apart pbtje =]

    Hiya little one. (nerd)

    On-topic: Nee, ik doe niet mee. Ik snap de ballen niet van dit spel en ik ben ook te lui om me erin te verdiepen. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Hiya little one. (nerd)

    On-topic: Nee, ik doe niet mee. Ik snap de ballen niet van dit spel en ik ben ook te lui om me erin te verdiepen. 8D


    Hiya lovely one.<'3

    On;topic. Nu hast du mijn profiel. Ik doe dus echt mee nu hoor.-gayhand-


    everything, in time

    Hé, we hebben meer mensen nodig!D:


    everything, in time

    Ik wil meedoen! :3


    Let the Night embrace you

    Klinkt wel leuk, maar ik ken 't hele spel niet


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klinkt heel erg leuk, maar ik snap het niet helemaal...


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Happysnail schreef:
    Klinkt wel leuk, maar ik ken 't hele spel niet


    Ik ook niet, maar het klinkt zo lol. Dus ik doe mee, en dan zien we wel.(':


    everything, in time

    Ik wil ook meedoen! :3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Over een week stuur ik iedereen wel een PBtje met de regels xD


    Ab imo pectore

    silverthorn schreef:
    Over een week stuur ik iedereen wel een PBtje met de regels xD

    Een week? NOOH!D:
    Ik wil beginnen man._O_


    everything, in time

    Oké, ik doe mee :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had me voor de vorige wedstrijd al aangemeld, maar ik heb er niks meer van gehoord(cat)
    Maar ik wil het wel nog een keer proberen;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.