• Whoehoe, ik ben net naar de stad geweest en ik heb éindelijk leuke laarzen gevonden. En ze waren nog maar €29.95 ook. Dus nu ben ik blij haha :9~

    Wat voor laarzen heb jij en hoe zien ze eruit? Of dragen jullie andere schoenen in de winter? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik krijg nog enkellaarjes en nieuwe uggs.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Poseidon schreef:
    Vans ftw.

    ik wil nieuwe enkellaarsjes met ong 11 cm hoge hak, en ik moet ze krijgen! (6) en gewoon mn vans.

    Ik moet nog nieuwe laarzen hebben. Heb nu een paar zwarte enkellaarsjes. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    - dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 23:20 ]

    Ik heb 2 paar laarzen, maar dat zijn meer laarzen voor speciale gelegenheden zeg maar.

    1 van zwart leer, ongeveer 30 centimeter hoog met 15 centimter plateauzool.
    eigenlijk heb ik ze alleen aan naar speciale dingen, maar die zijn ook onwijs handig in de sneeuw of als het heel hard regent. Of bij concerten.

    en 1 paar, ook van zwart leer, met 17/18 centimter hak, en voor nog ongeveer 4/5 centimeter plateauzool. En aan de voorkant veters in plaats van een rits.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 23:20 ]

    Ik heb een heel mooi paar spaanse leren rijlaarzen (zijn gewone laarzen hoor), een paar minnetonka's, de Ugg tall Sand en de Ugg Ultra short chestnut komt eraan! x']


    It's time to be happy again.

    Ik heb een soort Uggs (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik draag nooit laarzen, wel altijd Vans of Allstars. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.