• Hehe, terwijl Bill in LA zit (feestjeeuh, en btw hij ziet er al veeeel beter uit op de foto's xD), mag de thuisblijver Tom waarschijnlijk op de hondjes letten xD
    http://1.bp.blogspot.com/_Lp-XctgkyqI/THVG5BOpVfI/AAAAAAAANsw/oqI9U4WGYgY/s400/ttttttt.bmp


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik zou ook gek worden moest ik 24 uur op 24 uur bij mijn broers zijn (krul)


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    Ik zou ook gek worden moest ik 24 uur op 24 uur bij mijn broers zijn (krul)

    Maar met tweelingen is dat wel ietsjes anders, denk ik. (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Maar met tweelingen is dat wel ietsjes anders, denk ik. (krul)


    Ja waarschijnlijk wel maar geef toe, 24/24, 7/7 bij je twin zijn? Dat kan toch niet blijven duren? En ook, ze zijn bijna 21, ze moeten toch elkaars handje niet meer vasthouden. Want als ze even niet samen zijn is het van 'Hebben ze ruzie?' blah blah blah xd


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Ja waarschijnlijk wel maar geef toe, 24/24, 7/7 bij je twin zijn? Dat kan toch niet blijven duren? En ook, ze zijn bijna 21, ze moeten toch elkaars handje niet meer vasthouden. Want als ze even niet samen zijn is het van 'Hebben ze ruzie?' blah blah blah xd

    Misschien houden ze elkaars handjes nog wel vast. (nerd)
    Nee, maar ze zijn wel vaak bij elkaar. En als ze een keer niet bij elkaar zijn wordt er al meteen iets gespeculeerd over ze. Dus ik begrijp je punt. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Misschien houden ze elkaars handjes nog wel vast. (nerd)
    Nee, maar ze zijn wel vaak bij elkaar. En als ze een keer niet bij elkaar zijn wordt er al meteen iets gespeculeerd over ze. Dus ik begrijp je punt. 8D


    Ghaha, maar ik denk wel dat zij veel langer bij elkaar kunnen zijn dan ik met mijn broers xd. Met mijn broer van 14, niet langer dan 1 uur. En met mijn broertje van 2,5 jaar veel langer. Maar ja, als mijn kleinste broertje zijn dagje niet heeft zie je me ook niet xd.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Ghaha, maar ik denk wel dat zij veel langer bij elkaar kunnen zijn dan ik met mijn broers xd. Met mijn broer van 14, niet langer dan 1 uur. En met mijn broertje van 2,5 jaar veel langer. Maar ja, als mijn kleinste broertje zijn dagje niet heeft zie je me ook niet xd.

    Haha, dan overtref je mijn record om tijd te spenderen met broers. Hooguit tien minuten en dan hou ik het voor gezien. En dan heb ik nog geluk dat er één het huis al uit is. 8D

    Maar ik denk inderdaad dat zij het langer met elkaar houden dan wij. (krul)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 0:48 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Haha, dan overtref je mijn record om tijd te spenderen met broers. Hooguit tien minuten en dan hou ik het voor gezien. En dan heb ik nog geluk dat er één het huis al uit is. 8D

    Maar ik denk inderdaad dat zij het langer met elkaar houden dan wij. (krul)


    Ghaha, heb je geluk, ik wou dat mijn ene broer ook het huis uit was. Maar vermits ik de oudste ben moet ik heel lang thuis wonen voordat die sukkel weg gaat xd. Een uur is wel uiterste hoor xd. Op vakantie konden we geen 5 seconden bij elkaar zijn, en ooit zijn we dan eens een halfuur samen geweest en hebben we een fight gehad. Mijn vader stond daar echt mee te lachen. 'Mijn dochter is niet zo'n meisje meisje, ze slaat met de vuist' dat heeft hij wel tien keer lachend gezegd. Maar mijn broer zei dan wel dat hij wel pijn had. Heb ik hem lekker staan uitlachen.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Ghaha, heb je geluk, ik wou dat mijn ene broer ook het huis uit was. Maar vermits ik de oudste ben moet ik heel lang thuis wonen voordat die sukkel weg gaat xd. Een uur is wel uiterste hoor xd. Op vakantie konden we geen 5 seconden bij elkaar zijn, en ooit zijn we dan eens een halfuur samen geweest en hebben we een fight gehad. Mijn vader stond daar echt mee te lachen. 'Mijn dochter is niet zo'n meisje meisje, ze slaat met de vuist' dat heeft hij wel tien keer lachend gezegd. Maar mijn broer zei dan wel dat hij wel pijn had. Heb ik hem lekker staan uitlachen.

    Maar als je het huis eerder uit gaat ben je wel meteen verlost van beide. 8D Het nadeel hier is dat ik de jongste ben. T_T
    Haha, des te beter! Ik zie al dat beeld voor me hoe dat eruit moest hebben gezien. x'] Ik had hem ook uitgelachen. ;p


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Genius schreef:
    Ik zou ook gek worden moest ik 24 uur bij mijn broer zijn (krul)


    All this dampness is damp.

    Stripe schreef:
    (...)
    Maar als je het huis eerder uit gaat ben je wel meteen verlost van beide. 8D Het nadeel hier is dat ik de jongste ben. T_T
    Haha, des te beter! Ik zie al dat beeld voor me hoe dat eruit moest hebben gezien. x'] Ik had hem ook uitgelachen. ;p


    Maar het feit is wel dat mijn ene broertje van 2,5 echt wel cute is en als hij een goede dag heeft echt een schatje is. Ghaha, geloof me het was echt erg. Maar echt, nu had ik geluk want hij is nu een week bij onze grootouders, morgen -vandaag- komt hij terug. Iewlll, jezus, mijn dag is alweer verpest! xd Maar echt hij stond dan voor mij en zei zo 'Sorry, maar je deed me wel pijn hea.' Ik heb me echt ziek gelachen! xd


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ik vind wel zielig dat Tom nou zonder Bill op hun verjaardag is :Y) maar verder.. Hallo ze zijn geen hoofd en lijf!! ze kunnen echt wel zonder elkaar.. dat mensen daar een probleem van maken zeg.. "Ja ze horen bij elkaar." Ja dat weet ik ook wel.. als ze 3 weken niet bij elkaar zijn krijg je gelijk geruchten dat ze ruzie hebben enzo..


    My heart is yours and so am I