Nee, dat heb ik eigenlijk nooit. 8D
Maar dat komt doordat ik het altijd eerst in Word schrijf en dan pas kopieer naar de site.
Misschien moet je dat ook eens gaan doen? :'3
Ishtar schreef:
dat heb ik ook wel eens, dan ben heb ik een hoofdstuk af, klik ik op foto toevoegen, hersteld het tabblad alles weg -.- en dan ben ik boos
Ishtar schreef:
dat heb ik ook wel eens, dan ben heb ik een hoofdstuk af, klik ik op foto toevoegen, hersteld het tabblad alles weg -.- en dan ben ik boos
hoofdstuk: 1487 woorden. BAM alles weg toen ik een foto van internet haalde! Gosh ik was echt freakin' pissed.
ik dacht dat ik ooit een hoofdstuk kwijt was, want plots was alle tekst in word weg. bleek dat ik perongelijk nog een word had geopent en die ander er gerwoon achter stond. wat was ik opgelucht zeg.
Dat heb ik echt héél vaak. XS
Ik heb wel eens in word geprobeerd te schrijven. De volgende dag kwam m'n broertje zo van, wat is dat?!
Dus ik probeer om de 100-200 woorden altijd op te slaan en dan weer verder aanpassen...
Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
Ishtar schreef:
heb ik ook dan word ik altijd vet woest hier en dan kijkt me broer me altijd raar aan
[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]