• Ik ga gewoon naar facking london met mn schoolwerkweek
    Dat is serieus al heel lang een droom van mij =D

    Gaat iemand nog meer op werkweek
    Zoja waar ga je heen?


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik ga wrs naar Ierland toe volgend jaar :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nee maar heb je dan veel vrije tijd daar? zoja is het super leuk natuurlijk. anders is er natuurlijk niks aan als je dat niet hebt.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Kga misschien naar Praag :)


    Real music is hidden behind the notes

    Ik weet alleen dat we in het laatste jaar naar Rome gaan, maar de andere uitstappen weet ik nog niet. :Y)


    007

    Bodysnatcher schreef:
    Ik ga wrs naar Ierland toe volgend jaar :3

    Ierland daar wil ik zo graag heen.
    Neem Mij Mee!


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Ik ben vorig jaar op werkweek naar Londen geweest, dat wilde ik toen ook al heel lang (: En het was echt superleuk, ik zou zo weer terug willen (:

    Jij alvast veel plezier! En je moet zeker naar 'The London Eye' gaan, dat is echt het mooiste plekje van Londen (: (vooral als het wat later in de middag is en de zon schijnt, dan is er echt een supermooie gloed ^^).


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Wij zouden er vorig jaar heen zijn gegaan, maar de school vond nieuwe deuren belangrijker. Door die deuren is klas 3 niet naar Londen/Praag geweest. Dit jaar gaan we naar Disneyland Parijs.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is wel leuk ^^ Haha, mijn universiteit heeft een uitwisselingsprogramma, dus ik denk er over om daar aan mee te doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben al geweest, vorig jaar. Ik was naar Berlijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jep, naar Berlijn.


    Life is hard and then we die

    Zit net in de 2e :X


    My heart is yours and so am I