• zoek maar eens op youtube: vampire suck trailer. dat maakt twilight toch belachelijk! en als ze dat toch doen, kan je net zo goed elke film belachelijk maken met een film zoals vampire suck!

jullie hebben gelijk, ik moet me er niet zo veel van aan trekken. en toen ik de trailer zag,vond ik het stiekem wel leuk. en misschien ga ik naar de film met mijn bff.

reageer a.u.b. niet meer ik heb genoeg reacties.

[ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 20:59 ]

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Waarom ga je nu gelijk Twilight verdedigen? Ik bedoel; niet iedereen hoeft fan van Twilight te zijn. Die mensen vinden deze film juist wél hilarisch.
    En ik denk dat Stephenie Meyer, Robert Pattinson of wie dan ook hier ook om kan lachen en zich hier niet druk om gaat maken.

[ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 16:59 ]

it's so empty living behind these castle walls

Ehm ik wil niet veel zeggen :'D maar dat is toch het hele punt van een parodie.

"en als ze dat toch doen, kan je net zo goed elke film belachelijk maken met een film zoals vampire suck!" dat gebeurd toch als; scary movie, meet the spartans, superhero movie enz.

BAM!

Dat moet je echt niet serieus nemen hoor. :']

http://ciinderella-.tumblr.com/

Ik vind het eigenlijk geen belachelijk making. Sommige mensen worden gek van twilight fans en dus besloten ze dit te maken. Achja, ik kan er wel om lachen. Heel erg zelfs xD. En ik blijf toch wel fan, wie er ook wat van zegt dat moeten zei weten (:

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Reassurance schreef:
    Die film is geniaal (krul)

Hope goes lost but never dies.

Wat maakt het uit, zo erg is het ook weer niet. Die film is gewoon geniaal. Maak je er toch niet zo druk om. (:

Daarom vind ik hem stiekem vet leuk :'D

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Trek het je toch niet aan. Tegenwoordig trekken ze àlles in het belachelijke. Probeer er het leuke van in te zien... Wat blijft er nu nog serieus? Wie wil er nog serieuze dingen?

Ik vind die film toch alvast geniaal! :')

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

ik vind het grappig , al die drama uit twilight wordt een beetje gerelativeerd :Y)

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Haha die film lijkt me zo geweldig, serieus!
    Ik ga er ook heen (:..

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Dat is waar maar dat is de bedoeling van de film. De film is wel leuk en heel nep, ik vind hem geweldig, ookal ben ik ook erg twilight fan

Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

Door hun belachelijk te maken tonen ze dat ze hen belangrijk vinden, en een grote inspiratiebron ^^

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Ik ga hem morgen kijken, Who cares dat ze Twilight belachelijk maken? I mean: Ik vind Twilight leuk hoor, maar je moet er ook om kunnen lachen.

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Ja, daarom is hij zo heerlijk.(flower)

everything, in time

Actors schreef:
    Sorry hoor maar Vampires Suck lijkt me een geweldige film. (krul)

effort never betrays you