• Ik heb ooit verteld tegen mijn bomma dat ik een site (Quizlet) had gevonden waar ik verhaaltjes schrijf.
    Een paar dagen geleden, heeft ze me dus verteld dat zij al mijn verhalen, SA's enzo leest!!

    Goed wat moet ik nu doen als ik dingen op Q wil zetten, maar niet wil dat zij het leest??


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    wat is een bomma

    Oma.

    Ik snap best dat je dit vervelend vind, en misschien moet je het haar dan ook vertellen. Dat er dingen in staan die je juist voor jezelf wilt houden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    moll schreef:
    wat is een bomma


    Oma


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Err... Geen idee...
    Misschien een ander account aanmaken en dat soort dingen daarop zetten?


    because i knew you, i have been changed for good

    Zeggen tegen haar? (cat)
    Dat je het niet graag hebt? Wel, dan moet ze het wel begrijpen..
    ik kan niet meepraten, mijn ouders en familie weten dat ik schrijf op Q maar ik laat ze niets-niets lezen :'d


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Zet je profiel zo dat er alleen maar users op kunnen? :')

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 10:35 ]

    Maak gewoon een ander account voor andere verhalen ofzo. Of zeg het tegen haar ofzo.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Desperation schreef:
    Zet je profiel zo dat er alleen maar users op kunnen? :')


    Nee, zij heeft me super hard geholpen met schrijven vroeger, dus ik vind dat ze sommige dingen echt wel mag lezen, maar andere ook weer niet. Zo had ik ooit een gedicht over pesten geschreven en op Q gezet en dat wil ik natuurlijk niet laten lezen door familie...


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Hallo, ander account aanmaken :')?


    Tell me how do my Leftovers taste.

    als je je "bomma" vertrouwt kun je het haar best laten lezen zolang ze maar niks tegen de rest zegt ofzo? je kan het er met haar over hebben.

    Eef95 schreef:
    (...)

    Nee, zij heeft me super hard geholpen met schrijven vroeger, dus ik vind dat ze sommige dingen echt wel mag lezen, maar andere ook weer niet. Zo had ik ooit een gedicht over pesten geschreven en op Q gezet en dat wil ik natuurlijk niet laten lezen door familie...

    Je kan, zoals velen hier zeggen, een ander account aanmaken waar je dan de dingen op post die ze niet mag lezen en daar eventueel een account van maken die alleen users kunnen zien?

    Moll heeft gelijk, ik zou er ook misschien met haar over hebben


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Desperation schreef:
    Zet je profiel zo dat er alleen maar users op kunnen? :')