• Ik doe het nog niet zo lang, maar ik vind 't wel super leuk om te doen!
    Ik heb er vandaag twee gemaakt, beide voor Cuddels omdat ze dat vroeg, die zet ik onderaan als voorbeeldjes.
    Wat ik nodig heb:
    ~ Uitleg welke pic's ik moet gebruiken [meisje, jongen, celeb, haarkleur, oogkleur, wallpaper] of een link naar een picture

    ~ Eventueel een tekstje, titel of je usernaam [enzoja: waar].

    ~ Misschien een linkje naar de story, kan ik hem meteen even lezen [:

    Wachtlijst:
    ~ Fabregas & Why is it always about blood?
    ~ Colorado & True Love.
    ~ Ishtar & Bring it on
    ~ amorevampiro & Forever, and always
    ~ x Desire & When your dream comes true
    ~ millenium & the red hearted hogwarts Queen.
    ~ Amorevampiro & Rising Sun
    ~ procotion & Passion, pain and pleasure
    ~ Billionairs & wasted Chance
    ~ ElLieno & Impossible
    ~ Tragically & I don't love you
    ~ xWahreLiebe & My roommate
    ~ MidNightWolf & Theana's curse
    ~ Cannibal & Missed Times
    ~ ShanaCity & Du Bist Alles Was Ich Will
    ~ Tragically & Love can be so cold.
    ~ millenium & wizards vampires and pirates.
    ~ ShanaCity & Daughter of Tom Kaulitz [1&2] & Du Bist Alles Was Ich Willb]Chaptercover[/b
    ~ Miyagi & I'm a daughter of god
    ~ millenium & the seven sisters of the chase family.
    ~ zippertje & verliefd op een jongen in coma
    ~ Taken & Nine Weeks Later ~ Behind The Pain
    ~ twiddict & Life won't crush me
    ~ RobinxCesc & Mentiroso
    ~ Muslera & Oranje Leeuwinnen
    ~ Average & Freya Eloise Buysse
    ~ KiimmBiatch & Two big family's, one big Target.
    ~ Amused & Daughter of the moon
    ~ SpaceRocker & Avonturen uit Drestenia
    ~ Boehh & Verraad.
    ~ RedPassion & I was almost back to normal !
    ~ Decora & He ate my heart
    ~ Fabregas & Broken Wings
    ~ Cinnabun & Secrets from my past.


    Afgemaakt:
    ~ Why is it always about blood?
    ~ True Love
    ~ Bring it on
    ~ Forever and Always
    ~ When your dream come true [1]
    ~ When your dream come true [2]
    ~ The red hearted hogwarts queen
    ~ Rising Sun
    ~ Passion, Pain and pleasure
    ~ Impossible
    ~ I don't love you
    ~ My roommate
    ~ Theana's Curse
    ~ Missed Times
    ~ Du bist alles was ich will
    ~ Beautiful Lie [sample]
    ~ Can't handle myself [sample]
    ~ Wizards, Vampires and Pirates
    ~ Love can be so cold.
    ~ Daughter of Tom Kaulitz.
    ~ Daughter of Bill Kaulitz: Season 2.
    ~ I'm a daughter of god.
    ~ The seven sisters of the Chase family.
    ~ Verliefd op een jongen in coma.
    ~ Nine weeks later ~ Behind the pain.
    ~ Life won't crush me
    ~ Mentiroso
    ~ Oranje Leeuwinnen.
    ~ Freya Eloise Buysse
    ~ Daughter of the moon
    ~ Two diffrent families, one big target
    ~ Avonturen uit Drestenia
    ~ Verraad


    Ik zet mijn eigen usernaam niet onderaan de picture, want daar geef ik toch niks om [als je het perse wilt, doe ik het wel :3]
    Voorbeeld [1]
    Voorbeeld [2]


    Edit: omdat ik via pb veel vragen heb over hoelang een cover duurt: Meestal maak ik op dezelfde dag je cover af [als je ergens in de middag- of ochtend een post hebt gezet] en anders de volgende dag. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat je hem dan krijgt, omdat ik ook met school zit, enzovoort...

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 17:09 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    die 1e vind k niet zo geslaagd.. dat oog lijkt super eng. die 2e is dan wel nice.

    moll schreef:
    die 1e vind k niet zo geslaagd.. dat oog lijkt super eng. die 2e is dan wel nice.


    Oke, zat er inderdaad ook al naar te kijken [:


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Naam story; Why is it always about blood?
    Inleiding; Fernando Torres loopt in zijn eentje in het donkere bos achter zijn huis waar hij nooit eerder geweest is. Hij loopt daar maar wat en probeert zich niet druk te maken om het feit dat hij denkt dat hij achtervolgt wordt, hij heeft al genoeg zorgen aan zijn hoofd. Fernando verschiet zich rot als er opeens een prachtig meisje uit een boom springt en hem zegt dat hij beter moet opletten als hij alleen is. Het meisje is al weer weg voor voor hij nog maar om haar naam kan vragen.
    Fernando gaat een week lang elke dag terug naar het bos maar hij vindt het meisje niet. Als hij na die week een belangrijke wedstrijd moet spelen zit er wel een heel speciale supporter in het stadion. Fernando zoekt haar meteen na de wedstrijd op en het meisje verteld hem zonder problemen dat ze niet zo normaal is als hij denkt dat ze is.
    Foto's; Fernando Torres, voetbal, vampier, weet ik veel, leef je uit (:
    Tekst die erop moet; De titel en 'My sisters call me Renesmee.
    - Dont ask me why!
    '


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Naam: True Love.
    http://www.quizlet.nl/stories/28073/-true-love-/

    Het verhaal gaat over een \georg listing lovestory.Leef je uit me het foto's enzo.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 11:42 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind die 2e ook erg mooi


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Ik ga er meteen mee aan de slag :]

    @ xXStarsssXx
    Thankjoe (flower)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 15:52 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    oe zou je dat ook voor mij willen doen?? (flower)
    storie: Bring It On (Boo Boo Stewart, Taylor Lautner and Justin Bieber)

    het verhaal gaat over: De tweeling Valerie en Vanessa zijn beide cheerleaders. Het team valt uit elkaar door ruzies onderling.
    Dus staat de tweeling er alleen voor.
    Ze houden nieuwe audities voor het komende jaar waar veel op afkomen, waaronder ook jongens.

    Plaatjes en foto's maken mij niet uit, doe maar wat jij leuk vind :D

    x

    Uitleg welke pic's ik moet gebruiken [meisje, jongen, celeb, haarkleur, oogkleur, wallpaper] of een link naar een picture

    Deze
    deze
    en Edward Cullen

    ~ Eventueel een tekstje, titel of je usernaam [enzoja: waar]. De titel is Forever and always
    een tekstje is "Times changes, rail falls, but our love will be forever"

    ~ Misschien een linkje naar de story, kan ik hem meteen even lezen [:
    Deze


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mije ook doen? (:

    Story: Klikkie.

    Het verhaal: Al jaren droomt Rachelle te wonen in Amerika, om haar grootste droom waar te maken: Doorbreken in Amerika. Dan pakt ze het risico en koopt een flatwoning. Toevallig komt ze in aanraking met Taylor Lautner, die groot bewondering voor haar heeft. Na een tijdje word Rachelle steeds bekender en krijgt steeds meer uitnodigingen aangeboden om een rode loper te belopen waarbij haar carriëre steeds meer groeit. Ook haar vrienden worden steeds bekender in hun dromen.. Zal Rachelle de pressure aankunnen om haar grootste verlangens waar te kunnen maken?


    Text: It looks so unreal, But it happens faster than you think.

    Je hoeft niet persee die text te gebruiken, maar doe maar wat je zelf het mooiste lijkt. Youre the star 8D


    En wat de plaatjes betreft: Doe maar een mooie met Taylor Lautner en gewoon een meisje erbij ofzo die een beetje bij het verhaal past :3.

    Alvast bedankt =D

    xoxo<3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Story: the red hearted hogwarts Queen.
    Inleiding: Wanneer Juul McCal op Hogwarts komt, voldoet de school niet helemaal aan haar verwachtingen.
    de leerlingen zijn meer met elkaar bezig, dan met de tovernarij.Juul lijkt op het begin geen vrienden te maken, maar dat laat haar koud.ze is hier voor de tovernarij en is algauw een van de beste leerlingen van de zesde klas.
    een aantal meisjes beginnen met haar te praten, en Juul lijkt normaler als dat ze uitstraald. Juul raakt bevriend met deze meisjes maar moet al hun zorgen aanhoren.
    over hoe ze hun crush maar niet kunnen krijgen en daar meezitten.op een avond waarop Juul net te veel drank opheeft zegt ze wel dat ze hun wil koppelen. nu zit Juul met deze lastige taak opgescheept: haar vriendinnen aan de populairste jongens van de school koppelen.
    Juul gaat aan de slag maar krijgt alleen maar tegenslag.haar punten dalen door deze taak en ze verliest haar goeie kant bij de leraren.
    weet Juul de meiden te koppelen en haar schoolcarriére terug te krijgen? en wat heeft voldemort met deze taak te maken? Waarom zou hij het leuk vinden om Juul te helpen?

    Tekst: De titel (:
    Foto's: deze, deze, deze en deze en dan zodat deze het meeste opvald (:, verder mischien iets van Zweinstein achterop?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog iemand iets nodig (A)?


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    You can help me? ^^


    And one day the dark side will shine.

    Dit verhaal

    Tekst: Impossible
    Extra tekst, in het klein er onder:
    "Our love is impossible, Fernando"

    "However, Katie, I Sweere I go fight for you!"
    Foto: Verzin maar iets wat er bij past, en Fernando Torres en Megan Fox moeten er bij op.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sexy foto van Georg, en jammer dat Justin Stupieber in 'Bring it on' zit, anders was het een geniale cover. ;o


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Sexy foto van Georg, en jammer dat Justin Stupieber in 'Bring it on' zit, anders was het een geniale cover. ;o


    Whaha, dankjewel [:


    Wear a necklace of rope, side by side with me