Oneens.
Mensen downloaden meer en de cd's (of dvd's) worden minder verkocht waardoor die artiesten minder verdienen. Vandaar dat die cd's, concerten enz zo duur zijn :')
Oneens. Ze worden nu al zo veel gedownload, als ze dan ook nog eens goedkoper moeten worden hebben de muzikanten er helemaal geen winst meer aan. En daarbij, er zullen nog steeds veel mensen gewoon cd's blijven downloaden, ook al zijn ze dan goedkoper in de winkel. Ik denk niet dat dat de oplossing is.
Als ik een cd koop staan er meestal toch maar 1 of 2 liedjes op die ik leuk vind. & meestal is die cd dan nog niet in de winkel waardoor ik dan 3 weken moet wachten. En ik woon nu ook niet bepaald dicht bij zo'n winkel. Downloaden is gewoon veel makkelijker, in 5 seconden heb je alle songs die je wilt. Waarom moeilijk gaan doen als het ook makkelijk kan?
unserleben schreef:
Oneens.
Mensen downloaden meer en de cd's (of dvd's) worden minder verkocht waardoor die artiesten minder verdienen. Vandaar dat die cd's, concerten enz zo duur zijn :')
de enigsten die echt verdienen aan die cd's zijn platenmaatschappijen. daarom zijn ze zo duur.