Nou kijk, het zit zo. Ik heb vandaag 8 maanden met mijn vriendje, maaaar ik wou het uitmaken (is al iets langer zo, ik had tijd nodig over de beslissing die ik zou maken) En dan zul je je vast afvragen waarom. Nou, mijn oma ligt met kankeruitzaaiingen in het ziekenhuis, en dan reageer ik wat kortaf enzo en dan gaat mn vriendje hem helemaal spacen en janken en alles. ik bedoel, het is prima om gevoelig te zijn, maar helloooo? er zijn grenzen hoor!
En dan zeg ik dat tegen hem (meerdere malen!) en dan zegt hij: 'je hebt gelijk. je oma is ook veel belangrijker dan je klootzakkerige vriendje' en toen.. was ik echt gekwetst voor het eerst sinds tijden. en dat door hem, het persoon waarvan ik het nooit zou en wou verwachten.
en nu heeft iemand doorgelult dat ik het wou uitmaken, en weetje wie? zijn zus. Zij die me eerst vet goed raad gaf. Ik ben zó boos!
Sorry, maar dit moest er gewoon uit. Die zus vertrouwde ik al vet lang en vet goed. Ze was mega lief en nu doet ze zoiets, terwijl ze zelfs ouder dan mij is. Dan zou je toch wel iets beters verwachten of niet? -_-
"like i'd follow you around like a dog that needs water."