• Hallo Leute.

    Misschien kennen jullie mij van het account Billneukerx3 Nou ik heb dus een nieuw idee voor een quiz met als vraag is ie wel orgineel? Ik zal even snel vertellen waar het over gaat;;

    Het gaat over een Nederlands meisje die in een weeshuis zit en word geadopteerd door een marrokaans gezin. Als ze dan 16 word krijgt ze te horen dat ze haar hebben uitgehuwelijkt aan haar 5 jaar oudere neef Samir. Als ze getrouwt zijn loopt het op hun vakantie helemaal mis. Het meisje ontmoet de super aardige; Bill,Tom,Gustav & Georg. Ze vind het heel gezellig met hun en doet er 's avonds dan ook alles aan om zo lang mogelijk bij hun te blijven. Maar als ze dan op een avond terug komt wil Samir Sex. En het meisje niet. Ze krijgen slaande ruzie en Bill hoort alles. Het meisje rent weg en Gustav gaat erachter aan!

    Okay later als de serie doorgaat ga ik ook rollen weg geven! Dus lijkt de serie je wat zeg het hier dan in een reactie!

    xxx Renee <3


    The perfect man is gay...

    ohh, jajjaaaa, die moetje zeker maken,
    omg ik krijg nu al zin om hem te maken,
    schrijven héé! xd
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Hij is af !! Uhm volgens mij was ik dus op RwarrKittyx3 een proloog en een deel 1 had ik :D


    I do not hook up.

    Super orgineel!
    Het lijkt mij echt vreselijk als je geadopteerd word en dan nog uitgehuwelijkt word ook!
    Maar heel goed bedacht!
    O en ik wil wel een rol! ;)
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jaa super idee meis zeker doen!! En als je een vriendin voor Tom nodig hebt ik wil dieeeee!!! (A) Want die krijg ik bijna nooit te pakken die rol! En nog een keer; Het is een super idee!

    Oww ik zie dat de proloog er al is xD Ik ga hem maken!

    Ik vind hem origineel<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.