• Verdomme!!!! Ik zit steeds aan me moeder te vragen wrm ik geen lippiercing mag, geeft ze van die kutantwoorden. Je bent te jong, straks krijg je er spijt van, ik vind het niet mooi. ZIJ vind het niet mooi, maar ik wel. En het is mijn lichaam...Het is geen tatoo. Dus, wat maakt het dan uit?!?! Ik mocht ook een 2e gaatje in mijn oor. Dat is toch ook een piercing. Een gat. (niet doordenken xD)
    Maar, dat is toch zo?!

    Sorry, maar dit moest ik gewoon ff kwijt!!

    ik heb men snakebites stiekem late zetten net als men septum. Heb snakebites gistere late zette deed pijn Oo maar whatever. :]

    ik heb men snakebites stiekem late zetten net als men septum. Heb snakebites gistere late zette deed pijn Oo maar whatever. :]
    als ik me stiekem liet piercen dan had mijn pa ze eruit getrokken.
    Maar je moet toch (schriftelijk) toestemming hebben?

    (...)als ik me stiekem liet piercen dan had mijn pa ze eruit getrokken.
    Maar je moet toch (schriftelijk) toestemming hebben?


    ja tuurlijk maar ik heb ze allebei met een oudere vriend late steken die heeft het formulier voor mij ondertekent :]

    (...)

    ja tuurlijk maar ik heb ze allebei met een oudere vriend late steken die heeft het formulier voor mij ondertekent :]
    oow oke x']

    ik zou zelf wel een monroe willen, maar de kans op kanker wordt voor mij dan heel groot =/

    ik wil ook een lippiercing, alleen heb het nog niet gevraagd.
    maar ik denk dat het wel mag, want ze heeft ook een keer gezegt dat het toch je eigen lichaam is en anders meestal stiekem word gedaan. en zo niet vraag ik het aan men vader xD

    ik mag ook geen lippiercing!:(:(


    i'm eating gummybears

    ik zou zelf wel een monroe willen, maar de kans op kanker wordt voor mij dan heel groot =/


    Wat dan??? :O

    Gewoon doorzeuren.
    Met betere argumenten komen, en vooral rustig blijven, niet schelden/schreeuwen, zorgen dat ze geen weerwoord meer heeft. Zolang je dat blijft doen heb je opzich altijd gelijk. Op een begeven moment komt ze er dan niet meer onderuit. :3 Ik wil mijn haar like .. allekleuren van de regenboog, met als basis vooral blauw. Toen ik er voor het eerst mee kwam was het van 'NEE ECHT NIET!' en dan later kwam ze met van die waardeloze argumenten, maarja ik had betere, dus ik ga het nu zo goed als krijgen x3
    Dat is like - mijn manier van zeuren. En als ze boos word heel volwassen zeggen dat je er rustig over wil praten en dat je niet wil dat ze meteen haar stem gaat verheffen omdat dat nutteloos is. x'3 Dan kom je slimmer over >.<


    Mew <3

    Monroepiercing *kwijl*


    I recycle my thoughts.

    Okéjj...
    Ze zegt nu dat ik te jong ben. Maar wat maakt het uit als ik heb nú krijg of als ik 16 ben. Hij komt er toch. (Dat klinkt best wel goed. Ga ik zeggen tegen me moeder xD)

    En het ligt ook aan de infecties. xD Maar, je gaat daar toch niet dood aan. x'D

    Mijn moeder gaf ook altijd zulke antwoorden. Ik heb er 2 jaar om gezeurt, en ben nu bijna 15, en eindelijk heb ik een piercing. Ik heb gewoon erg veel gezeurd, en blijven zeggen dat je het heel graag wilt. dat helpt wel..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Een keer iemand aanwijzen die het ook heeft. ZO heb ik mijn ouders om gekregen. Mijn moeder ging voor dat meisje staan en zei: Kijk Rachel,als je er een klein knopje in doet vind ik het wel mooi. Ze heeft mijn vader toen omgepraat en nu mag ik er 1 laten zetten. Gewoon volhouden en iemand zoeken die dat ook heeft.


    Music is the new sex

    Ben je boos? Pluk een roos! Zet hem op je hoed,dan ben je morgen weer zoet xD [Voor de domme: het rijmt]

    ja dat heb ik ook echt irritant
    wacht tot je 15 bent
    ik mag geen tongpiercing omdat
    als het fout gaat mijn tong verlamd
    kan raken enz
    echt stupid(huil)


    You are so god damn Sexy <3