• Sprinkaan op me been :| en ik lag in bed dus ik voel wat kietelen dus ik ga met me hand langs me been zit er opeens iets op me arm kriebel ik daar ook hoor ik iets neer komen... Dus ik spring uit me bed en doe het licht aan.. Zit er een sprinkaan op me kussen :| en ik ben als de doods voor die beesten :X dus ik storm naar beneden de kamer in van me ouder :Y) me ouders ook gelijk wakker.. Maarja hij is nu weg dankzij me pa :p


    My heart is yours and so am I

    Er zit er ook wel eens eentje op mijn plafond.. Ik ben benieuwd waar die nu is eigenlijk.. Ik hoop niet dat ik 'm heb opgegeten.


    Life is hard and then we die

    Iel, eng. :X


    "Don't look back, you're not going that way."

    PUKKELxDING schreef:
    Er zit er ook wel eens eentje op mijn plafond.. Ik ben benieuwd waar die nu is eigenlijk.. Ik hoop niet dat ik 'm heb opgegeten.


    Ieuw sprinkanen lijken mij zo goor xD


    My heart is yours and so am I

    Momentous schreef:
    Iel, eng. :X


    indd Dalijk zit er nog een in me kamer :|


    My heart is yours and so am I

    Ik zou echt het hele huis al bij elkaar geroepen hebben.

    Ik kan echt niet tegen beestjes. ;3


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik was echt bijna in slaap gevallen als ik plots het bekende geluid hoor, een mug. Dus ik gezellig de vliegenmepper gaan halen. Want ik kan niet slapen als ik weet dat er een beest in mijn kamer zit. Na drie kwartier was ze dood, zat er een grote bloedvlek op mijn muur en had ik toch twee muggebeten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Actors schreef:
    Ik zou echt het hele huis al bij elkaar geroepen hebben.

    Ik kan echt niet tegen beestjes. ;3



    Dat heb ik tegen woordig ook (: als er bijv. Een vlieg langs me vliegt ga ik helemaal slaam en schoppen xD "dat zij ooit op de scouting gezeten heb he." hoor je me pa dan tegen me moeder zeggen (krul)


    My heart is yours and so am I

    Blessed schreef:
    Ik was echt bijna in slaap gevallen als ik plots het bekende geluid hoor, een mug. Dus ik gezellig de vliegenmepper gaan halen. Want ik kan niet slapen als ik weet dat er een beest in mijn kamer zit. Na drie kwartier was ze dood, zat er een grote bloedvlek op mijn muur en had ik toch twee muggebeten.



    Ik word altijd helemaal lek geprikt ;( maar ik smeer me nu nogsteeds elke avond in met muggespul :X


    My heart is yours and so am I

    Jochemxlover schreef:
    (...)


    Dat heb ik tegen woordig ook (: als er bijv. Een vlieg langs me vliegt ga ik helemaal slaam en schoppen xD "dat zij ooit op de scouting gezeten heb he." hoor je me pa dan tegen me moeder zeggen (krul)


    Oh, maar dat heb ik ook. Vliegen zijn veel te irritant.

    en je wilt me al helemaal niet horen als er een spin in de buurt is. (;


    We'll never be as young as we are tonight

    Actors schreef:
    (...)

    Oh, maar dat heb ik ook. Vliegen zijn veel te irritant.

    en je wilt me al helemaal niet horen als er een spin in de buurt is. (;



    Ja echt hea wrm bestaan die beestjes :9~

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 0:05 ]


    My heart is yours and so am I

    Jochemxlover schreef:
    (...)


    Ja echt hea wrm bestaan die beestjes :9~

    Echt hé, als nu eens alle insecten en spinnen zouden verdwijnen, dan zou ik al een heel pak geruster zijn.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 0:11 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Bij mij zat er eens een beestje op de muur het leek wel een kakkerlak:|ik bedoel hij was best zo groot en zwart:S

    iel. ik haat zulke beesten echt alles wat klein is er vies uit ziet en kruipt. jep. daar ben ik bang voor:Y)


    Everything is worse without music.

    Ik vind ze lief. Altijd als ik er een vind noem ik hem Gerrit.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eng D: