• Na het idee van Yvonne jaspers, 'boer zoekt vrouw'

    Anna krijgt zo als veel kinderen een brief voor Zweinstein, ze negeert de brief omdat haar familie het toveren afgezworen heeft. 'het is slecht voor je' zei haar oma altijd, na maten er meer brieven komen wil Anna niets liever dan ze allemaal verbranden. alleen Anna nicht -rol- gaat nog naar Zweinstein, zij en haar ouders hebben de tovernarij nog niet afgezworen en willen het terug brengen in de familie. Anna wordt persoonlijk door Albus Perkamentus geschreven, ze weten van haar familie en weten dat Anna een ander meisje dan andere is. Anna bezit iets wat niet iedereen heeft, zelfs de beroemde Harry Potter niet. Anna gaat toch met hem mee en leert mensen kennen, de school geeft haar veel kansen en uitwegen uit het Dreuzelleven. Anna wordt voor het eerst verliefd, krijgt echte vriendinnen en leert toveren zoals niemand anders het haar zou kunnen leren. Maar Anna's bijzonderheid zit in de weg, Anna wordt eens in de maand een weerwolf.


    oftewel van dit topic.

    want die titel gaat het niet worden, nee dat is té cool voor jullie -bitchface-
    mwhihi (krul)

    weet er iemand een leuke titel?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    come on, ik heb echt een titel nodig anders word ik depri _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik vind het nu al een mooi verhaal, maar ik vind dat je dat stukje van die weerwolf er uit moet laten. want heb je wel gezien hoe lelijk daar de weerwolven zijn? ik vind dit wel een mooie titel:

    .on the other side
    of
    .it's like a dream

    ik hoop dat je hier iets aan hebt


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Look in the eye of the wolf and see the real girl.

    Trapped inside a wolfs body.

    Haha, idk, sorry.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]