• Serieus ik moet dalijk mn rooster ophalen terwijl ik niet meer weet dat ik in kader 4 zit en hoelaat ik mn rooster moet halen
    Maar er is een kader4a/b/c
    Ik zit hier te stressen


    the world is filled with people that we dont understand

    Sterkte ö


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    nou, er loopt vast wel iemand rond, ik zou het maar gewoon vragen.


    It's time to be happy again.

    Niet, dat ik hier veel van begrijp, maar ge gewoon naar school en vraag wat info aan het secretariaat, die zullen je wel verder helpen, niet?


    laat de zon in je hart

    ik heb best zin om mijn vrienden terug te zien n.n maar je hebt gelijk; school is kut.
    & sterkte (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ai dat had ik ook eerst. Ik zou nog ff snel naar je school bellen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, is er niemand on op msn? Ik zou het gewoon even vragen.
    En de klassenindelingen komen wij altijd pas op school te weten, dus het zou kunnen zijn dat dat bij jullie ook het geval is. Dan hangen er gewoon lijstjes.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Bellen naar school, iemand die naar dezelfde klas als jij gaat vragen, bij de receptie vragen. Tenminste zo los ik dingen met school altijd op.

    EDIT:
    Kom er net achter dat elke klas rooster er al opstaat behalve die van mijn klas, misschien zijn ze 'm vergeten. Hahahah

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 13:36 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik weet ook niet anders dan dat ik naar 4 TL ga. Ze zeiden dat de mentorklassen gelijk zouden blijven, dus ik zie het wel. Ik hoef volgende week pas naar school. Mijn school is heel erg slecht in organiseren. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Staat het niet op de schoolsite? Bel naar school? Een vriendin bellen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Purity schreef:
    nou, er loopt vast wel iemand rond, ik zou het maar gewoon vragen.


    Hope goes lost but never dies.