• Ik turn al tien jaar en heb ook één jaar in wedstrijd gezeten (ben helaas gestopt omdat het minder leuk was dan recreatief turnen). Spijtig genoeg zijn er dit jaar geen goede trainers voor mijn lessen, dus ga ik met veel stoppen. Een andere vriendin van mij van het turnen stopt omdat ze moet stoppen van de dokter voor haar rug.

    Nu willen we allebei een nieuwe sport doen en sierduiken lijkt ons heel erg leuk. Ik was eens met een vriendin gaan zwemmen in Sportoase in Leuven en daar was zo'n duikplank.
    Man joh, dat was zalig! Je kan daar zo gemakkelijk saltos enzo doen. :9~


    Mijn vragen aan jullie:
    - Beoefen(de) jij deze sport of ken je iemand dat dat doet? Zoja; wat doe je precies tijdens de trainingen?
    - Ken jij een plek waar ze dergelijke trainingen geven? Liefs in de provincie Antwerpen of Vlaams-Brabant. En is dat goed bereikbaar met het openbaar vervoer?
    - Is het duur? Komt er veel bij kijken? (Moet je bijvoorbeeld een speciaal badpak ofzo kopen? etc.)


    Ik verwacht niet erg veel reacties, omdat ik veronderstel dat niet veel mensen deze sport beoefenen. Maar als je er toch iets over afweet, hoor ik het heel graag. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hmm, google it? Daarop kun je denk ik meer informatie vinden dan dat je hier zal krijgen. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Hmm, google it? Daarop kun je denk ik meer informatie vinden dan dat je hier zal krijgen. (':


    Ik heb ook gegoogeld, maar vind niet erg veel. En het leek me ook leuk, moest er toevallig iemand zijn dat het doet, me wat meer kan vertellen dan de korte uitleg die je op de site kan vinden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Misschien kan je er op Wikipedia iets over vinden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Misschien moet je zoeken naar schoonspringen.. Dat is de naam die ik ervoor ken..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik denk niet dat je een speciaal badpak moet hebben. Misschien een wedstrijdbadpak omdat die heel goed blijven zitten


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Oké dankjewel. Ik ga 'schoonspringen' eens opzoeken. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik zou googlen;)


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!