• Hoeveel verschillende Singstar dvd-cd dingetjes hebben jullie, en hoeveel? ^^
    Ikzelf heb er 3.
    - De eerste die je er overal bij kreeg in het hele begin van de Singstar, dus een beetje een mengeling zo.
    - Queen
    - Pop hits

    Natuurlijk wil ik er nog meer maarja. En aangezien mijn blauwe micro een beetje kapot was (de dop viel er altijd af, maar je kon er nog door zingen) heb ik toch ook nog nieuwe micro's gekocht, maar draadloze! En djeezes, ik hou van die micro's! <3

    En nu jullie, áls jullie singstar hebben.. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb er 5

    - Rock Ballads
    - Rocks Tmf
    - Party
    - HSM 3 (Ik had nieuwe micro's nodig, de oude waren kappot, en ik wou liever een paar micro's met een nieuwe singstar bij en dat was de enige)
    - Een van de SingIt (Hij is echt slecht, ik dacht dat er beter liedjes op stonden. Mijn nichten hebben er ook zo een en die is wel goed >.< )

    En ik leen die van mijn nichten ook (80's, Legend, SingIt)

    I <3 SingStar

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 21:18 ]


    Live life limitless.

    Ik heb ook zoiets.. geen Singstar iniedergeval. Ik weet niet meer hoe het heet, en er zit alleen maar stomme muziek bij :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 21:19 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Ik heb er geen.
    Een vriendin van mij heeft er 7 en de andere iets van 10, die heeft zelfs turkse en duitse ahahha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Sushirol schreef:
    Ik heb ook zoiets.. geen Singstar iniedergeval. Ik weet niet meer hoe het heet, en er zit alleen maar stomme muziek bij :')
    Boogie?
    of eentje waar je je eigen naam kon dien een alleen maar oude liedjes kon zingen?


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    4 geloof ik.
    twee van Disney, 1 van HSM en een Singstar (;