• Ik heb een tijdje de Sims3 op mijn computer maar ik speel hem..en ik vind hem eigenlijk helemaal niet leuk:S
    ik vind hem niet leuk omdat als je naar een openbaar kavel rijd..dan kun je niet binnen in meer kijken..
    en de popetjes kijken kei-chagerijnig..nou ik vind de sims2 en sims1 zoveel leuker..ik heb sims3 ergewoon afgegooit..
    Heeft er iemand meer klachten over de sims3?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 19:52 ]


    Hallo

    Sims 2 is de leukste van alle Sims'.
    We hebben ook Sims 1 en alle Sims 2, maar geen Sims 3. Mijn vader wil er niet aan beginnen (begrijplijkxD) en ik vind de poppetjes lelijk.


    Freaky just got fabulous.

    (lol)


    Hallo

    ik heb 3 en ik vond het ook jammer dat je niet binnen kunt kijken maar bij een aantal kan dat wel de sportschool, het museum achtig ding wat heb je nog meer...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wil hem spelen hier op de laptop bij mijn vader maar het spel ligt bij mijn moeder.


    Keep on smiling

    Georgraphy schreef:
    Ik vind sims 3 leuker.
    Maar er zijn wel heel veel dingen weg (duikplank, jacuzzi...) Dat vind ik jammer.
    Máár! In Oktober (geloof ik) komt iets van nachtleven, en daar zitten veel van die dingen bij! :D
    Dus als ik die heb, vind ik S3 helemaal geweldig!

    Ja, 26 oktober is de release van TS3 Night Life ofzo ^^

    En, ik vind TS3 géweldig. Alleen jammer dat je niet zo veel dingen kan zoals huisdieren enzo van TS2..
    Maar, die dingen komen nog ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sims 2 FTW! _O_
    Sims 3 is echt dom, vooral de poppetjes ..

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 11:47 ]


    i love you. x ambiee

    Ik vind de sims 2 veel leuker.
    De sims 3 daar duurt alles zo lang.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik vind de Sims 3 vrésélijk! Ik erger me aan de huizen, de poppetjes, en aan dat het openbare niet zo leuk meer is en dat ik die verdomde code voor alle balkjes groen niet kan vinden >.< En ik weet dat er uitbreidingspakketen komen, maar dan meot je die weer allemaal kopen en van sims 2 heb ik die allemaal al :]

    ik vind sims 3 leuker.


    every spark starts a fire