• Whiehie, ik ben weer thuis in mijn huisje in Zoetermeer.(krul)
    En dus kan ik Q weer 24/7 gaan vervelen, ghehe. Nee oké dat ga ik niet doen.

    Mijn vakantie is voorbij. En ik vind het totaal niet leuk!
    Ik moet maandag mijn boeken ophalen, en ik heb een uurtje met mijn mentorklas. Dinsdag gaan we met de hele sectie een dagje iets doen, woensdag ben ik vrij en donderdag en vrijdag begint het pas echt..
    En het is nu zo heerlijk weer!
    Ach ja, al mijn vriendinnen die ik 7 weken niet heb gezien, zie ik dan weer!
    How about you guys?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Welkom terug (nerd)
    Haha, ik ga dit jaar naar de universiteit, dus ik ken daar helemaal niemand, dus ik ben zwaar nerveus ;x Ik begin 6 September pas :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ben je woensdag nog vrij? Ik moet pas over een week op maandag mijn boeken enz. ophalen (ander deel van Nederland, denk ik) en dan dinsdag en woensdag introductie gedoe en donderdag en vrijdag gewoon school:(


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maandag eerste dag les, dinsdag introductie en dan vanaf woensdag gewoon les.. :/

    Wat ben ik toch blij dat ik niet meer op school zit maar gewoon werk. :')
    Ik ga er pas over 1 of 2 jaar weer tegen aan.

    En welcome homeeee!_O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    WB! (:

    Square schreef:
    Ben je woensdag nog vrij? Ik moet pas over een week op maandag mijn boeken enz. ophalen (ander deel van Nederland, denk ik) en dan dinsdag en woensdag introductie gedoe en donderdag en vrijdag gewoon school:(

    Jep. Ik weet ook niet waarom ik woensdag vrij ben, maar ik vind het goed! (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?