• Ja, dat vraag ik me nu eens af. Ik ben bezig aan een verhaal als je het wil lezen, mijn profiel is the place to be. Maar, bijna niemand leest het. Ik heb één ding kunnen bedenken. En dat is dat het Engelstalig is. Maar is dat echt een reden om geen verhaal te lezen? -niet aanvallend bedoeld-
    Tell me :X
    Edit; Het is een verhaal over onbekende personen, ftr

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 23:15 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik weet het niet, maar de reden voor mij is altijd als ik het niet lees, dan interesseert het me niet over wie het gaat, laten we bijvoorbeeld zeggen justin bieber -niet kwaad bedoeld- of er zitten veel engelse teksten in, ben erg slecht in engels dus dan begrijp ik er niks van, maar ik weet niet of dit bij andere zo is, kan niet voor hen bendenken :P


    Nvt

    Daar kan het wel aan liggen, niet alleen dat. Omdat Nederlands voor de meeste hier nog altijd makkelijker leest. Ik denk niet dat mensen moeite hebben met Engels lezen maar het is gewoon veel en veel makkelijker om iets Nederlands te lezen.
    En misschien is het verhaal wel heel origineel enzo maar is het gewoon geen verhaal dat de mensen hier op Q lezen?


    Live life limitless.

    Ik vind Engelstalig juist leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ik vind Engelstalig juist leuk!

    Lees jij mijn story al niet? x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Boulevard schreef:
    Daar kan het wel aan liggen, niet alleen dat. Omdat Nederlands voor de meeste hier nog altijd makkelijker leest. Ik denk niet dat mensen moeite hebben met Engels lezen maar het is gewoon veel en veel makkelijker om iets Nederlands te lezen.
    En misschien is het verhaal wel heel origineel enzo maar is het gewoon geen verhaal dat de mensen hier op Q lezen?

    Zou wel kunnen.. Zover ik weet is mijn verhaal de enige van zijn soort x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Engelstalig is wel leuk om te lezen, maar ik denk ook dat het daarom komt. Ik bedoel, als je nog geen engels hebt op school, zal je het nog niet lezen. En wie geen engels kan of niet van engels houd ook niet.

    Misschien kun je, om de vergelijking te maken, je verhaal in het nederlands vertalen en ook hier op Q zetten?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Armani schreef:
    (...)
    Lees jij mijn story al niet? x]

    Geen idee? Waar gaat ie over? -dom-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blessed schreef:
    Engelstalig is wel leuk om te lezen, maar ik denk ook dat het daarom komt. Ik bedoel, als je nog geen engels hebt op school, zal je het nog niet lezen. En wie geen engels kan of niet van engels houd ook niet.

    Misschien kun je, om de vergelijking te maken, je verhaal in het nederlands vertalen en ook hier op Q zetten?

    Daar heb ik al aan gedacht. Maar, ik weet het niet... Ik wil eerst het Engelse uitwerken. Misschien hoofdstuk per hoofdstuk, later..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    NYC schreef:
    (...)
    Geen idee? Waar gaat ie over? -dom-

    Over Jadey Crow, LAPD agente. Het eerste hoofdstuk gaat over een moord.. -god, nu maak ik toch nog reclame, sorry mod's-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Verhalen met onbekende personen worden over het algemeen weinig gelezen en als ze dan ook nog eens engels zijn al helemaal ='D Trouwens, dan heb ik misschien wel een site voor je.

    Storywrite, daar zit ik zelf ook op, voor mijn engelstalige SA's.

    Ik ga je verhaal eens bookmarken en hem dan later lezen, want hij lijkt me leuk. *als ik kijk naar de beschrijving*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Verhalen met onbekende personen worden over het algemeen weinig gelezen en als ze dan ook nog eens engels zijn al helemaal ='D Trouwens, dan heb ik misschien wel een site voor je.

    Storywrite, daar zit ik zelf ook op, voor mijn engelstalige SA's.

    Ik ga je verhaal eens bookmarken en hem dan later lezen, want hij lijkt me leuk. *als ik kijk naar de beschrijving*

    Bedankt :] Ik ga die site eens proberen :] Lijkt hij wat op Q?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Bedankt :] Ik ga die site eens proberen :] Lijkt hij wat op Q?


    Op zich lijkt hij wel op Q, alleen je hebt niet echt een forum. Je hebt wel veel wedstrijden en die hebben steeds maar gewoon één ronde =] Je zit er dus niet meteen aan vast.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Op zich lijkt hij wel op Q, alleen je hebt niet echt een forum. Je hebt wel veel wedstrijden en die hebben steeds maar gewoon één ronde =] Je zit er dus niet meteen aan vast.

    Ik heb al eens rondgekeken -heeft niet enorm veel tijd- en het lijkt er wel op. Als ik meer tijd heb, ga ik alles eens goed bekijken :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd of grens is van engels lezen én begrijpen.
    Ik weet ook niet of jij het in strong language hebt geschreven

    Maar ik vind het leuk om engels te lezen al schrijf ik mijn verhalen in het NE.Maar zodra ze af zijn herschrijf ik ze en dan op een andere site ook, maar dan in het engels, misschien moet je ze op deviantart plaatsen?


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    xXStarsssXx schreef:
    ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd of grens is van engels lezen én begrijpen.
    Ik weet ook niet of jij het in strong language hebt geschreven

    Maar ik vind het leuk om engels te lezen al schrijf ik mijn verhalen in het NE.Maar zodra ze af zijn herschrijf ik ze en dan op een andere site ook, maar dan in het engels, misschien moet je ze op deviantart plaatsen?

    Sommige woorden zijn moeilijk, ja, maar ik vind het nogal meevallen :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California