• wat vinden jullie ervan dat miley van een meisje dat brave kleren droeg nu opeens veranderd is naar (sorry voor de gene die ik nu beledig)sletterige stijl heeft??
    ik ben fan van miley cyrus al sinds het begin van hannah montana in amerika maar haar stijl nu bevalt me voor geen meterXD
    let me know,,


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Ik ben nooit fan van haar geweest dus.. mij maakt het allemaal niet uit. Ik schenk er geen aandacht aan. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Laat me je iets heel wijs zeggen.
    Ze is een disney channel ster. Daarbij heb je het freaking imago van een meisje dat voor altijd 12 blijft, en dat is nou eenmaal een feit.
    Kijk naar Vanessa Hudgens, sinds die naaktfoto's is ze pas een beetje van dat Disney Channel wereldje af.
    En dat is wat Miley ook doet. Je moet eruit springen en sletterig worden als je ooit gezien wilt worden als in haar geval 'Miley Cyrus' en niet 'dat meisje van Hannah Montana en de Disney Channel' (:


    You move me ......... Kurt

    Temerarious schreef:
    Sorry hoor, maar dit vind ik niet echt sletterig.
    dit, dit, dit, dit, dit, dit en dit ook niet ;d.

    Ik vind haar een leuke styl hebben.
    + ze heeft leuke liedjes.


    dat bedoelde ik ook niet hier op het podium is ze dat wel ze rijd half tegen justin bieber aan XD


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Valerian schreef:
    Ze groeit op, laat haar.


    All this dampness is damp.

    Miley wilt gewoon een andere imago hebben, ze wil niet meer het brave disney star zyn. Ajaa, ze is al achttien en is geen tiener meer. En daarby hoort een andere styl. Het is haar keuze, als ze zich daar maar by goed voelt, dan is het goed... :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Yukari schreef:
    Het boeit me niet zoveel wat ze doet :'D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Sommige dingen die ze aan heeft zijn idd wel een beetje extreem, maar als zij het nou wil? Het is haar kleding maar, ze zingt nog steeds prachtig!


    Happy Birthday my Potter!

    hallelujah, eindelijk een disney persoon minder.
    Ik vind dit persoonlijk een hele grote verbetering.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Je kan eigenlijk niet oordelen over iemand die je niet kent & inderdaad 'kleine meisjes worden groot' maar toch, ik heb zelf echt een grafgruwelijke hekel aan der. Bijvoorbeeld als ze een award aanneemt en dan praat, it looks like she wants to give the whole world the finger. En hoe oud is ze, like 17? Serieus, ze staat nog net niet naakt op dat podium en het zal me niks verbazen als ze binnen 3 jaar in de Playboy staat.

    Temerarious schreef:
    Sorry hoor, maar dit vind ik niet echt sletterig.
    dit, dit, dit, dit, dit, dit en dit ook niet ;d.

    Ik vind haar een leuke styl hebben.
    + ze heeft leuke liedjes.

    Amén. PS; Die links zijn omin lang haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Temerarious schreef:
    Sorry hoor, maar dit vind ik niet echt sletterig.
    dit, dit, dit, dit, dit, dit en dit ook niet ;d.

    Ik vind haar een leuke styl hebben.
    + ze heeft leuke liedjes.

    -volgt helemaal-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Laat haar toch jong zijn >< Iedereen heeft een andere kledingstijl, en zij heeft een mooie. Ik vind dat ze mooie kleren heeft (zoals Temerarious al zei) en leuke liedjes


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik vind dat mensen zich niet zo heel druk moeten maken over hoe zij eruit ziet en of ze fans verliest.

    Als ze al 'fans' verliest enkel om haar uiterlijk, dan zijn het sowieso geen échte 'fans'.

    Ik vind het leuk en fijn om te zien dat ze eindelijk eens voor zichzelf kiest en uit dat hele Disney cliché imago stapt. Jeej for Miley!


    Wie du mir, so ich dir.

    Psychic schreef:
    Wat ze ook doet, ik blijf haar geweldig vinden. Ze heeft nu gewoon de tijd van haar leven. Ze is aan het experimenteren op stijl- en muziekgebied, daar is toch niks mis mee? Zij is ook gewoon een tiener.


    Hier ben ik het volledig mee eens. Het is gewoon omdat ze beroemd is dat ze als 'slet' wordt gezien. Waarom mag Miley niet gewoon doen waar ze zin in heeft? Wie zijn wie om te zeggen dat ze een slet is?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik was echt een grote fan van Miley Cyrus,maar nu niet meer.Ze heeft wel leuke liedjes


    I love BTR and One Direction!