• Ja, gisterenavond zat er een vrij grote, zwarte spin op mijn kamer. Hij was snel en spróng, of althans, het leek of hij sprong. (krul)
    Nog meer mensen hier die ook al eens aangevallen zijn door een insect of een springende spin hebben gezien? :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb serieus nog nooit een springspin gezien gelukkig, haha. Ik vind spinnnen sowieso doodeng.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik krijg er de kriebels van, nu ik eraan denk. Ik heb nog nooit een springspin gezien, gelukkig. Die zwarte spinnen zijn zo eng en harig, bah. ;o

    Jaaaa. ik.
    en hij zat op de verwarmingsbuis dus ik kon m niet doodslaan. En hij versprong steeds. echt ik krijg de kriegel van springspinnen.
    En er zaten van die beesies van het wk op die verwarmingsbuis geplakt, en toen was ik m uiteindelijk kwijt D: die spin.

    en toen durfde ik die beesies er niet meer van af te halen haha.

    Ik ging dat toen nog helemaal vertellen tegen Reassurance (nerd).

    iel. als ik zo'n zwarte spin al voor me zie krijg ik al kriebels. laat staan dat zo'n spin ook nog moet gaan springen.


    Everything is worse without music.

    xCrushed schreef:
    iel. als ik zo'n zwarte spin al voor me zie krijg ik al kriebels. laat staan dat zo'n spin ook nog moet gaan springen.

    Geloof me, het is echt angstaanjagend. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb veel spinnen gezien dus vast ook een springspin :'D
    And i don't like them XD

    Ik had 2 jaar geleden een stapelbed, waarmee je met een trapje naar boven moest klimmen. Op een schooldag werd ik dus wakker, en er hing dus een enorme, dikke zwarte spin in het trapje, dus ik kon me nauwelijks bewegen of ik raakte hem aan. Dus ik helemaal stressen en mijn moeder roepen. Maar die is zelf ook bang voor spinnen, dus het duurde echt 20 minuten voordat mijn moeder die spin had weg gehaald.

    Natuurlijk moest ik daarom te laat komen op school(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Een kennis van mij wordt achtervolgd door spinnen. Echt, ze lopen en springen achter haar aan... Geen grapje! En ze is echt doodsbang voor die beestenXD


    Tonight is the night.. (Dexter)

    En ik heb ooit een vogelspin in mijn handen gehad (mooie dieren!) en die sprong ookXD


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Lol, circusspin(baby)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Xandia schreef:
    En ik heb ooit een vogelspin in mijn handen gehad (mooie dieren!) en die sprong ookXD

    Ik had dat beest dus mooi op de grond gegooid, als ik hem al vast had durven houden. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.