• Hallo, ik en Leah hebben al onze story's verwijdert, maar; binnenkort komen er weel nieuwe. Dus houd ons profiel in de gaten.


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    -> Verplaatst naar stories promoten.


    I am an idiot, I move.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Ja, maar dan denk ik dat je er beter niet op reageert, op dit topic. Want dit topic is kennenlijk alleen voor degene die haar verhalen lezen..:)

    haha. Je hebt wel een punt. Maar je moet toegeven dat ik ook wel ergens gelijk aan heb (:

    EA schreef:
    (...)
    haha. Je hebt wel een punt. Maar je moet toegeven dat ik ook wel ergens gelijk aan heb (:


    Shtt (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Shtt (cat)

    Shtt? :x
    huh? Ja ik weet ik ben dom haha.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 18:47 ]

    EA schreef:
    (...)
    Shtt? :X


    Laat me nou eens slim spelen! (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mensen, ze doet een aankondiging. Er zijn vast mensen die hun verhalen wel lezen.
    Het zou fijn zijn als jullie dan wat aardiger reageren, of niet natuurlijk. Je bent niet verplicht om te reageren ^^.

    TourdeKrulle schreef:
    Mensen, ze doet een aankondiging. Er zijn vast mensen die hun verhalen wel lezen.
    Het zou fijn zijn als jullie dan wat aardiger reageren, of niet natuurlijk. Je bent niet verplicht om te reageren ^^.


    Dat zei ik ook. :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sorry ik lees jouw verhalen niet.(flower)


    Smiling but close to tears.

    TourdeKrulle schreef:
    Mensen, ze doet een aankondiging. Er zijn vast mensen die hun verhalen wel lezen.
    Het zou fijn zijn als jullie dan wat aardiger reageren, of niet natuurlijk. Je bent niet verplicht om te reageren ^^.

    Sorry, ik zou de volgende keer beter nadenken voordat ik iets post :x

    Breezy schreef:
    Sorry ik lees jouw verhalen niet.(flower)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    EA schreef:
    Nee? Ik lees je verhalen niet eens :x


    A decision I will regret, until my dying breath.

    EA schreef:
    Nee? Ik lees je verhalen niet eens :x

    Lekker bot, joh ;s.
    Ze deelt het gewoon mee hoor :3

    Edit: Snorry, ik had enkel de eerste pagina gelezen (nerd)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 19:15 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Breezy schreef:
    Sorry ik lees jouw verhalen niet.(flower)


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3