• Ik was dus op vakantie in Frankrijk. Ik was met mijn ouders, mijn zus en haar vriendje in Parijs bij een één of ander vaag gebouw. Maar hun waren dus allemaal binnen even gaan kijken. Maar ik had last van mijn voeten

    Later loopt er zo'n jongen met twee vrienden. en die jongen was wel knap. Komt zo'n vriend van hem ineens bij me zitten. Begint hij Frans tegen me te praten. Dus ik zo uitleggen dat ik Nederlands ben en een beetje engels kan. Vraagt hij me naam. Dus ik zo 'Melissa.' Hij helemaal na zeggen. Zegt hij het tien keer fout. Komen me ouders weer terug. Ik dacht echt zo van 'Ken ik jou ofzo?' Haha

    Jullie ook weleens zoiets gehad?


    Ivar Oosterloo.

    Soms wel ja
    Ik denk dan echt wtf zoek een leven ofzo


    the world is filled with people that we dont understand

    Hij vind je gewoon leuk :D

    Haha, zalig ;D
    Zoiets heb ik ook wel eens gehad ja. Laatst nog op een festival was er een dude die me heel de tijd leek te volgen en dan heel de tijd allerlei dingen tegen me begon te zeggen alsof ik hem al jaren kende. Dat was eng. (cat)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 11:27 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Zoals EA zegt hij vind je gewoon leuk.


    Keep on smiling

    haha grappig xD
    ik had vorig jaar op een beach party ook zoiets. ik was daar met een paar meiden en we liepen de hele tijd een beetje heen en weer. nou op een gegeven moment liepen we naar de wc's, word ik ineens door een dude tegen gehouden. hij meteen van: jij bent Anne toch? ik zo: ja. maar ik had geen idee wie dat was xd bleek hij *nu komt t* het neefje van de vriendin van mijn stiefpa's broertje te zijn xd en natuurlijk was ik de rest daarna kwijt xd


    She said: I gotta find out for myself