• Haaaay,

    Ik ben opzoek naar Harry Potter stories;
    ^Liefst met de gewone personages: Bv. Harry, Ron & Hermelien. Lang een heel lang verhaal xd. Dus ken jij zo'n story of ben je bezig met zo'n story Laat het me weten.

    Ps. Zelf ben ik ook bezig met een Harry Potter. Zit nog niet zover ben net klaar met H5. Misschien wil jij hem eens lezen?
    ~Het is eigenlijk een vervolg op 'de relieken van de dood' en Je leest het niet alleen door Harry's ogen maar ook via Ron, Hermelien, Ginny, George en zelfs Draco. Heb je interesse ? DrukDrukDruk ;D
    http://www.quizlet.nl/stories/27466/het-vervolg-op-the-deathly-hallows-harry-potter-story/

    Alvast Bedankt (A) x


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    ik heb een geindigde hp story:D
    lekker veel delen
    hij staat op mijn profiel
    the twin sister of hermonie and in love with draco malfoy...
    als ben ik wel op zoek naar een nieuwe titel xD

    ook ben ik bezig met een vervolg maar is nog niet af;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik schrijf (misschien heb je het wel gezien) Harry Potter and the return of lord voldemort, maar dat is met James, Albus en roos. Harry, Ron, Ginny en Hermelien komen er natuurlijk wel in voor


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb er een die afgelopen is en eentje waar ik nog mee bezig ben, het zijn wel allebei Carlo Kannewasser-lovestories...weet niet of je into that bent :P maar ze hebben wel de normale personen erin ja. kijk mer op mijn profiel en dan stories: Behind Blue eyes (die is klaar) of Eyes on fire.

    hope u enjoy them ;)

    zie maar of je 'm leest

    :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Magical Memoirs.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Fred & George Wemel verhalen zouden ook leuk zijn, lijkt me. (cat)