Lang geleden dat ik een topic opende in het TH forum, maargoed. Het gaat toevallig over TH maar meer om een groep rare fans.
Ik ben erg actief op Twitter & ik zag anderhalve week of zo geleden dat opeens al die die-hard-fans op Twitter een soort 'haat TT' proberen te maken naar Katy Perry gericht. Ik wist niet wat er was dus ik ging eens kijken [/verveling] & toen bleek dus dat Katy Perry ooit eens een liedje 'Ur So Gay' tijdens een optreden naar Tokio Hotel had gericht. Wat bleek nou: 1), het was heel lang geleden & 2) Ze zingt: 'Ur so gay & you don't even like boys', en mijn moeder heeft me ooit eens verteld -weet niet of het zo is- dat 'gay' ook in de zin van aardig zijn ofzoiets kan betekenen.
Maargoed, dat is al zooooo lang geleden & daar maakt zelfs TH zich niet meer druk om, maar nu haten al die die-hards -tenminste, op Twitter die zooi- Katy Perry dus omdat ze dat zei.
En dan denk ik echt van: Kom op? Wat vinden jullie daar nou van? Of zijn jullie zelf ook zo & haten jullie haar ook? Kom maar op met die meningen, ik ben benieuwd want ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.. :').
Maargoed, om 1 van die redenen heb ik dus een hekel aan die echte die-hards. No offence, ik verwijs naar die op Twitter, niet naar anderen dus sorry als je je aangesproken voelt.
Mysli zdes' uzhe ne vazhny