• Ga ik naar Valerius voor de 5e keer in amper 5 maand x'D
    Ze komen bij de KEIweek in Groningen optreden en daar gaan we dus heen (geweldig zo'n vader die vaak zegt dat doen we x'D)

    En net heb ik Kay en Jesse (gitarist en zanger) gesproken en nu heb ik er nog veeeeeeul meer zin in! =D
    -hyper-

    Ze gaan bijna een uur lang optreden en meestal doen ze dan nog "meet & greets" zoals hun het noemen maar ze komen gewoon naar de fans toe, alleen weet ik niet of dat vanavond ook zo is, soms nemen ze je dan gewoon backstage mee als er niet veel zijn en het een festival is (en dat is het vanavond ook en er komen amper fans... *hoop hoop*)

    Moest ik even kwijt (A)|

    Edit:
    Het was zoooooo super geweldig leuk! <333
    Ze hebben veel langer opgetreden dan verwacht, iets van anderhalf uur en ik stond helemaal vooraan en Jesse die keek de hele tijd en ging toen lachen omdat ik alles keihard mee zat te bleren (A)
    En na hun superlange optreden gingen me pap en ik naar het backstage gedeelte alleen je kwam er op geen mogelijkheid in dus wij hebben daar gewacht en toen kwam Georgy die 't busje ging ophalen en toen kwam eerst Kay naar buiten en die kwam meteen op me af en helemaal blij en enthousiast tegen me praten! (: Daarna ging die helemaal met mijn vader praten (x'D) toen Xander eraan kwam en niet veel later Jesse ook! Jesse helemaal op me af komen en stond de heel tijd bij me en ging allemaal knuffels geven ^^ Ging die nog over facebook hebben dat die mijn berichtje vandaag nog had gezien alleen niet kon reageren dus daar heeft die toen ze net in Groningen waren op gereageerd x'D Kay begon toen nog over Twitter dat die vandaag die foto van mijn shirt had gezien en daar op had gereageerd (: Na een half uur gepraat te hebben met vooral Jesse (Georgy & Kay waren bezig met het busje in te laden en Xander liep de hele tijd heen en weer om de gitaren en drums te halen) ben ik nog met iedereen apart op de foto geweest en een groepsfoto en toen gingen we weg en gingen hun ook het laatste beetje inpakken en naar huis want die moesten nog 2 uur rijden naar de studio waar ze gaan slapen en vannacht nog nieuwe nummers willen gaan schrijven :')

    Bluh het was zo leuk... Ik heb ze echt zo gemist in die 2 maand dat ik ze niet heb gezien :')


    Foto's:
    Valerius
    Jesse
    Kay
    Kay
    Kay & ik
    Xander & ik
    Jesse & ik
    Georgy & ik
    Valerius & ik

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 16:47 ]


    dream, dare, fly!

    Ooh, awesome! Veel plezier! (nerd)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Heel veel plezier! Wordt vast super als ik het zo hoor;)

    Thx ik ga er nu weg =D


    dream, dare, fly!

    Veel plezier!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oeehhhh dan ben je dichtbij bij _O_ Maar ik ga niet naar de keiweek vandaag dus veel plezier!


    -

    Penniman schreef:
    Ooh, awesome! Veel plezier! (nerd)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Penniman schreef:
    Ooh, awesome! Veel plezier! (nerd)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ah wat veeet. Heel veel plezier! (:

    Het was zoooooo super geweldig leuk! <333
    Ze hebben veel langer opgetreden dan verwacht, iets van anderhalf uur en ik stond helemaal vooraan en Jesse die keek de hele tijd en ging toen lachen omdat ik alles keihard mee zat te bleren (A)
    En na hun superlange optreden gingen me pap en ik naar het backstage gedeelte alleen je kwam er op geen mogelijkheid in dus wij hebben daar gewacht en toen kwam Georgy die 't busje ging ophalen en toen kwam eerst Kay naar buiten en die kwam meteen op me af en helemaal blij en enthousiast tegen me praten! (: Daarna ging die helemaal met mijn vader praten (x'D) toen Xander eraan kwam en niet veel later Jesse ook! Jesse helemaal op me af komen en stond de heel tijd bij me en ging allemaal knuffels geven ^^ Ging die nog over facebook hebben dat die mijn berichtje vandaag nog had gezien alleen niet kon reageren dus daar heeft die toen ze net in Groningen waren op gereageerd x'D Kay begon toen nog over Twitter dat die vandaag die foto van mijn shirt had gezien en daar op had gereageerd (: Na een half uur gepraat te hebben met vooral Jesse (Georgy & Kay waren bezig met het busje in te laden en Xander liep de hele tijd heen en weer om de gitaren en drums te halen) ben ik nog met iedereen apart op de foto geweest en een groepsfoto en toen gingen we weg en gingen hun ook het laatste beetje inpakken en naar huis want die moesten nog 2 uur rijden naar de studio waar ze gaan slapen en vannacht nog nieuwe nummers willen gaan schrijven :')

    Bluh het was zo leuk... Ik heb ze echt zo gemist in die 2 maand dat ik ze niet heb gezien :')


    dream, dare, fly!

    Mijn vriend is ook op de Keiweek^^
    Maar mooi dat het leuk was =D


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Mijn vriend is ook op de Keiweek^^
    Maar mooi dat het leuk was =D


    Gehehe het was daar super druk dus heeeeeeeeel misschien heb ik hem wel gezien maar kleine kans :')
    Iedereen is daar zowat bezopen ;P


    dream, dare, fly!

    Oehwwwwwwww! Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad (flower)
    En wanneer ga je ze weer zien? : D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hephaestion schreef:
    Oehwwwwwwww! Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad (flower)
    En wanneer ga je ze weer zien? : D


    Dat weet ik nog niet :') Ze hebben voorlopig niet veel optredens meer en ze gaan nu een tijdje weer de studio in dus nog even afwachten (:


    dream, dare, fly!