• Naar de kapper om me haar kort te laten knippen ... Van me moeder .. Ik wil dat niet maar het moet zegt ze anders mag ik een week niks doen met elektronica dus geen ipod,mobiel,pc,tv ...


    My heart is yours and so am I

    Kalona schreef:
    Maar je haar is toch al kort? ;o Hoe kort wilt zij het dan in hemelsnaam hebben o.o


    idd


    My heart is yours and so am I

    Hallo, mijn zoon mag zelf niet beslissen over zijn éigen haar, want hij moet eruit zien zoals ik wil, anders gaat de wereld ten einde.

    Deze indruk heb ik nu van je moeder.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 21:13 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    wat een stomme reden x)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hingucker schreef:
    Hallo, mijn zoon mag zelf niet beslissen over zijn éigen haar, want hij moet eruit zien zoals ik wil, anders gaat de wereld ten einde.

    Deze indruk heb ik nu van je moeder.


    zoon? (cat)


    My heart is yours and so am I

    bjornxlover schreef:
    (...)

    zoon? (cat)


    Ik had eerst dochter staan, omdat ik dacht dat de meeste hier meisjes waren, maar ik zag in je fotoboek enkel foto's van een jongen. Sorry voor het misverstand. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik had eerst dochter staan, omdat ik dacht dat de meeste hier meisjes waren, maar ik zag in je fotoboek enkel foto's van een jongen. Sorry voor het misverstand. ^^


    haha (:


    My heart is yours and so am I

    Waar slaat dat op?


    Get back motherfuckerz'

    Ik vind het best wel stom dat je, je haren kort moet knippen. Je moeder loopt toch niet rond met jouw haar dus eigenlijk heb je het recht om het zelf te bepalen wat je met je haar doet.

    Ik zou kiezen voor de week zonder elektronica o.o
    Maar het blijft belachelijk. Toen ik een jaar of 7 was moest ik ook altijd kort haar - geen discussie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou gaan voor die week zonder electronica, haha.


    Smiling but close to tears.

    Als je dan toch naar de kapper moet, neem dan desnoods een ander model ofzo. :3 Of gewoon geen elektronica.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oh en ik vind trouwens niet dat je emo haar hebt, maargoed. Als ik zo kijk denk ik dat korter haar je best leuk zou staan.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Reassurance schreef:
    Zo, dan zou ik écht heel pissig worden op mijn moeder.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moet ook naar de kapper mijn haar is ook verschrikkelijk lang en zo irritant om uit de klitten te halen dus doe ik hem in de knot en weg ermee haha


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    bjornxlover schreef:
    (...)

    omdat ze vind dat ik emo haar heb :S


    Nu mag ik jou moeder niet :x


    wth.