• Gisteren was ik met een vriendin naar de stad. Ik wilde graag een nieuw hemd. Ik koop vaak mijn hemden op de mannenafdeling, het zijn altijd leukere dan die je bij de vrouwen vind, ze zitten goed en zijn goedkoper. Ook mijn vriendin had iets nodig van de mannenafdeling; een T-shirt. Ze koopt die dan in een L en gebruikt het als een slaapT-shirt. Nuja, dat even ter informatie allemaal.
    Dus... ik en mijn vriendin komen daar aan, we pakken de kledingstukken die ons leuk lijken en gaan naar de pashokjes van de mannen. En die stonden ons allemaal vreemd aan te gapen. Echt serieus, hun mond wijd open en met zo'n blik van 'watdoejijhierinhemelsnaam?'. Dat hebben we natuurlijk gewoon genegeerd en nu heb ik een leuk hemd. :9~

    Wie van jullie shopt ook wel eens op de mannenafdeling? En wie werd dan ook vreemd bekeken?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik. Ik zweer bij mannenoverhemden. In de Filippijnen heb ik een goed passende broek gehaald van die afdeling omdat ze bij de vrouwen alleen maar die kutskinny's hadden =='


    No growth of the heart is ever a waste