• namelijk op, deze schoenen, hallelujah!
    Ik ben verliefd ;3
    Nog iemand met zulke dure dingen die je graag wilt hebben maar waarvan je het geld toch beter anders kan besteden? (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells


    Dat vind ik nou echt schoenen voor...













    Bill Kaulitz. (cat):Y)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 18:41 ]


    -

    InMyArms schreef:

    Dat vind ik nou echt schoenen voor...













    Bill Kaulitz. (cat):Y)
    Ik ben Bill Kaulitz (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jij hebt echt een schoenenverslaving weetjedat. _O_
    En oh, je kán die schoenen wel kopen. Alleen wordt dat nog een paar keer extra werken, ghehe. Dan mag je inderdaad wel 2 banen tegelijk hebben!
    En ik wil nog zooooveel kopen, maar zoals je weet ben ik blut, dus gaat dat niet. ;o

    Is het raar dat ik dacht dat dit topic over een bepaalde jongen met tieten zou gaan? ;x

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 22:47 ]

    5500 zloty. Jezus :|
    Dat is.. meer dan 1300 euro zeg. -niet zo goed in hoofdrekenen-
    Haha, ik heb een geweldige hanger gezien met blauwe topaas en diamantjes, 700 zloty, dat komt neer op 170 euro ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik hou het gewoon bij mijn airrmax. $


    Life is a beautiful struggle

    Ecstasy schreef:
    Jij hebt echt een schoenenverslaving weetjedat. _O_
    En oh, je kán die schoenen wel kopen. Alleen wordt dat nog een paar keer extra werken, ghehe. Dan mag je inderdaad wel 2 banen tegelijk hebben!
    En ik wil nog zooooveel kopen, maar zoals je weet ben ik blut, dus gaat dat niet. ;o

    Is het raar dat ik dacht dat dit topic over een bepaalde jongen met tieten zou gaan? ;x
    Nee, dat is niet raar , haha. Jongen, ik heb deze week pas 2 paar schoenen gekocht, het is nu wel even genoeg geweest ik moet zuinig aan doen als we nog naar al die concerten willen (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Nee, dat is niet raar , haha. Jongen, ik heb deze week pas 2 paar schoenen gekocht, het is nu wel even genoeg geweest ik moet zuinig aan doen als we nog naar al die concerten willen (:


    Al die concerten? Beter gaan wij naar MakeBelieve, ghehe. En meer concerten weet ik zo snel niet? En we moeten ook nog naar de bios. Zo veel te doen, zo weinig geld. ;x

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Al die concerten? Beter gaan wij naar MakeBelieve, ghehe. En meer concerten weet ik zo snel niet? En we moeten ook nog naar de bios. Zo veel te doen, zo weinig geld. ;x
    Doet me denken aan. 'So much Roma, so little tima.' Anyways, Destine in Tivoli? Ik ga weg uit dit topic voordat mensen denken dat ik het omhoog probeer te schoppen en dat is like pointless.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Doet me denken aan. 'So much Roma, so little tima.' Anyways, Destine in Tivoli? Ik ga weg uit dit topic voordat mensen denken dat ik het omhoog probeer te schoppen en dat is like pointless.


    Jij bént pointless, nee just kidding. Maaareh, Destine in Tivoli zou wel leuk zijn ja. Ik ben vooor. Oké, beter gaan we indd even GB'en ofzo, want we gaan lekker offtopic. (nerd)

    Ik vind ze ook lelijk x'D
    En ik wil niets, want ik heb alles al :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    Ehm. Ik vind ze spuuglelijk, maar dat is mijn mening. Ik wil een Blackberry. (cat)

    Agree.
    Ik heb al een BB :9~


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hmm een witte iPhone 3GS zou ik wel graag willen hebben en dan nog een tas van Marc Jacobs <3
    Bwa in feite is er zoveel dat ik graag zou hebben maar dat allemaal veel te duur is =S


    But love's a malady without cure

    Mag ik ze lelijk vinden? O-o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    €1500,- Oo"
    Sorry, maar ik vind ze niet mooi.
    Maar ieder zijn eigen smaak. :'D
    Van dat geld zou ik meteen een Blackberry en Ipod Touch kopen :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik had een Blackberry, een van de eersten, maar dat was een kloteding. :Y)

    Nu wil ik een witte Bold 9700.

    - Ik wil het liefste dat t.A.T.u. op m'n verjaardag komt, maar dat gebeurt nooit D:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny