• Ik kan een klein beetje Brits spreken (Ja echt met een accent) maar ik vroeg me af;zijn er nog meer die zo'n accent kunnen of een Nederlands accent kunne?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:16 ]

    Boyiloveyou schreef:
    ik kan marrokaans-vlaams praten :Y).


    Jij jongen, jij stoer denkt zijn. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ehm ik weet niet met wat voor accent ik praat of kan praten,, volgens sommige heb ik een raar accent.. misschien wel een beetje een plat accent? want ik kom uit een boerengat, en een klein beetje rotterdams denk ik, want dara ga ik naar school :o idk :X


    Nvt

    Ik praat héél plat Nederlands -komt uit Friesland-, en ik kan opzich ook wel Belgisch.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat kan ik niet, maar 'k vind het wel leuk dat je dat kan! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Psychic schreef:
    Ik praat héél plat Nederlands -komt uit Friesland-, en ik kan opzich ook wel Belgisch.

    Stiekem is het Vlaams! :'D Nou, 'k kan wel een beetje Vlaams, maar dan eerder een beetje richting Antwerps :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik kan Gronings en Drents praten. En een paar zinnetjes in met Schots en Amerikaans plattelands accent.

    Ik kan met een Brits, een Zuid-Amerikaans, Antwerps en Duits accent spreken.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik heb wrs een Mechels accent.


    effort never betrays you

    Nederlands is geen accent, maar ik heb een Gronings accent blijkbaar (krul)


    -

    ik kan heel goed haags (cat)
    -raar he, als je er woont ;x.-

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 19:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik kan niet met een accent spreken :'D

    Ik heb een heel erg Limburgs accent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik spreek met een Engels accent, maar dan niet al te overdreven. En Nederlands met een licht zeeuws accent.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    In het Engels heb ik volgens mijn zusje een Australisch accent.

    Ik kan dialect uit mijn streek, ik kan Antwerps, dankzij xjustxmyself een ieniemienie beetje West-Vlaams en Nederlands (soms). Mijn Engels is vaak met een Brits accent, maar vaak genoeg ook Amerikaans -leve de Amerikaanse films, NOT-
    Edit: Ik kan ook af en toe met een Iers accent praten -trots-

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 20:10 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California