• Als ik me verveel ga ik schrei live dvd kijken op me ipod.. Ik luister best wel vaak th nummers, kijk best wel vaak op de th site en andere site's over th , heb posters in me kamer hangen (: maar toch zeggen mensen dat ik geen fan ben. Wat vinden jullie?


    dit is beetje onzin maar ik verveel me (:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 20:37 ]


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Jij bent fan joh!
    Je bent fan wanneer je hun muziek goed vind en de leden niet verafschuwt vind ik


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    je bent een fan, denk ik. En no way dat je je daarvoor hoeft te schamen (baby)(A)


    I changed.

    Je bent een fan waneer je zelf vind dat je een fan bent. Eigenlijk is het woord fan stom, want het is een achterlijk label dat mensen die langer of meer van een band houden zichzelf geven. Zolang je van de muziek van een band houdt, is dat naar mijn weten genoeg.


    I lost myself in FM airwaves

    Niemand behalve de persoon zelf kan bepalen of die fan is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    (ik ben zelf geen fan van th)
    Ik vind dat je sowiso fan bent. Ben het wel met de meeste mensen eens, als je de muziek leuk vindt en er mee bezig n


    Alis volat propriis

    Gaskarth schreef:
    Je bent een fan waneer je zelf vind dat je een fan bent. Eigenlijk is het woord fan stom, want het is een achterlijk label dat mensen die langer of meer van een band houden zichzelf geven. Zolang je van de muziek van een band houdt, is dat naar mijn weten genoeg.


    Daar ben ik het compleet mee eens. (:

    Gaskarth schreef:
    Je bent een fan waneer je zelf vind dat je een fan bent. Eigenlijk is het woord fan stom, want het is een achterlijk label dat mensen die langer of meer van een band houden zichzelf geven. Zolang je van de muziek van een band houdt, is dat naar mijn weten genoeg.

    Hoppa :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nou, ik vind fan sowieso een belachelijk woord. al gebruik ik het ook wel eens Maar ik vind dat je niet kan zeggen als je bv. een of twee liedjes van een band kent, of je kent enkel de liedjes die bekend zijn dat je dan een 'fan' bent. Ik kan me er zelfs echt in opwinden als iemand dat zegt.

    Mixtape schreef:
    Nou, ik vind fan sowieso een belachelijk woord. al gebruik ik het ook wel eens Maar ik vind dat je niet kan zeggen als je bv. een of twee liedjes van een band kent, of je kent enkel de liedjes die bekend zijn dat je dan een 'fan' bent. Ik kan me er zelfs echt in opwinden als iemand dat zegt.




    Maar ik ken bijna elk liedje :X

    Moest even :Y)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 0:46 ]


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Je bent fan, wanneer je jezelf een fan vind (Y:

    Ik vind dat je fan bent as je hun muziek luistert. :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Gaskarth schreef:
    Je bent een fan waneer je zelf vind dat je een fan bent. Eigenlijk is het woord fan stom, want het is een achterlijk label dat mensen die langer of meer van een band houden zichzelf geven. Zolang je van de muziek van een band houdt, is dat naar mijn weten genoeg.


    Keep on smiling

    Hingucker schreef:
    Niemand behalve de persoon zelf kan bepalen of die fan is.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Als je dat zelf vindt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hingucker schreef:
    Niemand behalve de persoon zelf kan bepalen of die fan is.