• Ik word er echt compleet gek van. Van al die haat topics over artiesten tegenwoordig. Kan niemand nou gewoon met respect over een andere artiest praten?
    Ik word er echt gek van serieus!

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nerveus schreef:
    Ik heb er geen last van. En als andere mensen nu willen weten wie en waarom welke artiest je haat, is dat hun probleem. Maar klik dan gewoon niet op het topic als je er gek van wordt. Ik word ook wel eens gek van sommige topic's, so what?

    En trouwens, er zijn ook al meerdere van zulke topics geweest. Lieve schat, hoewel ik het wel met je eens ben, dit heeft totaal geen nut. Die topics zullen blijven komen, daar kun je niks aan veranderen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    nerveus schreef:
    Ik heb er geen last van. En als andere mensen nu willen weten wie en waarom welke artiest je haat, is dat hun probleem. Maar klik dan gewoon niet op het topic als je er gek van wordt. Ik word ook wel eens gek van sommige topic's, so what?


    Hetzelfde geldt voor de mensen die op dit topic klikken en hier gaan zeiken :')


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    (...)

    Hetzelfde geldt voor de mensen die op dit topic klikken en hier gaan zeiken :')

    Bám!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Slotje op allebei die topics?
    Dat haat topic van ShanaCity
    En deze..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Bám!


    Hahaha. Het is wel zo (nerd)


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    (...)

    Hahaha. Het is wel zo (nerd)

    Daarom zeg ik ook Bám! (cat)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Daarom zeg ik ook Bám! (cat)


    Haha idd. Ik vraag me af wat @nerveus nu denkt (krul)


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    (...)

    Hetzelfde geldt voor de mensen die op dit topic klikken en hier gaan zeiken :')

    Hahah die zit :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nerveus schreef:
    Ik heb er geen last van. En als andere mensen nu willen weten wie en waarom welke artiest je haat, is dat hun probleem. Maar klik dan gewoon niet op het topic als je er gek van wordt. Ik word ook wel eens gek van sommige topic's, so what?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ramos schreef:
    Er zijn een boel artiesten die ik niet kan uitstaan, dat ga ik niet ontkennen. Maar ik kan bijvoorbeeld niet tegen die haatgroepen op hyves ofzo, zelfs als het een haatgroep is van iemand die ik zelf ook niet mag. Want het is sowieso puntloos om zoiets te maken. Het is niet like, dat die persoon dan plots gaat stoppen met zingen ofzeu.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ramos schreef:

    Er zijn een boel artiesten die ik niet kan uitstaan, dat ga ik niet ontkennen. Maar ik kan bijvoorbeeld niet tegen die haatgroepen op hyves ofzo, zelfs als het een haatgroep is van iemand die ik zelf ook niet mag. Want het is sowieso puntloos om zoiets te maken. Het is niet like, dat die persoon dan plots gaat stoppen met zingen ofzeu.


    Meestal vinden mensen het gewoon leuk om met een hele groep iemand af te zeiken. 8D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 17:15 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Fernando schreef:
    (...)

    Haha idd. Ik vraag me af wat @nerveus nu denkt (krul)

    Waarschijnlijk iets van 'Kut, ik ga niet meer reageren' ofzo? :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Er is al excact zo'n topic geweest van Trekvlek. Er onstond alleen maar ruzie.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Und daar ben ik mee eens.


    Some people make the world special just by being in it

    Outlaw schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk iets van 'Kut, ik ga niet meer reageren' ofzo? :P


    Haha ja! Ze is in de minderheid, -evil lach- :Y)


    you're my favourite part of the day ~