• Mijn kat zat al een tijdje naar een vlieg te staren die door de kamer liep. Toen sloop hij naar de vlieg en sprong erop. Bam, vlieg geplet. Toen at mijn kat hem op x3 Haha arme vlieg :Y)

    Doen jullie huisdieren soms ook rare/grappige dingen? (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    FrmYesterday schreef:
    (...) ik ook :')

    Jij wel, maar je kat niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    mijn kat doet dat ook altijd! xd en muggen enzo ook xd
    m'n ket is zo geweldig x

    Mijn hond hapt ook naar vliegen.
    Erg grappig. x)


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Mijn kat heeft wel eens vleermuizen gevangen:8


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    mijn kat at geen vliegen, maar aardappels :Y)

    Hahah dat doet mijn hond altijd :3


    Pop ate my heart.

    Onze oudste hond ging toen ze wat jonger en actiever was met ze spelen en ze vermoorden, maar ze at ze niet op.
    De jongste doet dit niet, maar die maakt een eigen wandelpaadje in de tuin en gaat katten van de buren 'wegjagen' van hun erf. (Het lukt ze alleen niet om ze weg te jagen )


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb geen huisdieren, maar de katten van de buurvrouw vangen vliegen, vlinders en bijen en eten ze daarna gewoon weer op xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb geen huisdieren, maar ik zie vaak dat zwerfkatten vliegen eten x3

    Hahaha, mijn kat zag gisteren een lieveheersbeestje. Hij de hele tijd met zijn neus ertegenaan. Pak ik dat beestje op en zet het op mijn vinger ruikt hij er zo hard aan dat dat beestje zowat in zijn neus gaat.

    Mijn hond hapt naar vliegen ;P
    Overlaatst was er een sprinkhaan op het erf. En zij ging erachter aan. Maar dat beest sprong altijd weg, en op den duur gaf ze het op ;P


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb geen huisdieren.
    Maar mijn broertje van een jaar had eens een vlieg geplet en in zijn mond gestoken.


    When words fails, music speaks