Net toen ik dacht dat ik mijn ziekte een beetje onder controle had, komen de klachten terug en blijkt dat de medicijnen niet goed aangeslagen zijn. Oftewel ik kan nu aan de remicade oftewel om de paar weken 4/5 uur lang in het ziekenhuis aan het infuus. Om het nog niet te hebben over de bijwerkingen die je ervan kan krijgen, again lymfeklierkanker included. Maarja, aan de andere kant kan je tegenwoordig overal kanker van krijgen en als ik straks de straat oversteek en ik word aangereden ben ik ook dood. Positief denken ftw
Nouja anyway. Zo positief ben ik atm niet, ik zit er totaal doorheen en ben het ziek zijn en de ziekenhuizen vol oude stervende mensen spuug en spuugzat en ik heb jullie nodig om mij op te vrolijken, yay
-En om me te helpen te bedenken wat ik kan gaan doen in het ziekenhuis om die 4 uur vol te krijgen..
Wat wel stiekem een beetje grappig was, ik moest een mantouxtest, een bloedtest en een longfoto maken om zeker te weten dat ik geen tuberculose heb, ook geen inactieve want anders wordt dat van die medicijnen wél actief. En ik was net klaar met die longfoto, komt er een verpleegster een oude vrouw in een rolstoel afzetten, en loopt gewoon weg zonder iets te zeggen :'D Die vrouw zat daar echt van 'ja, wat moet ik nou?' Op zich ook best zielig.
Everything means nothing, if I ain't got you.