• .. haar 'stalker' weer tegen. Voor de mensen die niet weten waar het over gaat.. die moeten even dit topic lezen

    Dus, vrijdag kwamen aan in het hotel en net voor we binnen stapte zagen we ineens het busje van Omnia naast ons stoppen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Steve echt een coole gozer!! Ik vind hem alleen af en toe een beetje eng haha. Dus ik had echt zoiets van ‘Men.. neee D:’ Mijn zus helemaal lachen natuurlijk. En ik heuwl snel naar binnen om in te checken en om ze verder niet meer tegen te komen. Maar we sliepen weer in hetzelfde hotel dus je kunt jezelf wel bedenken dat we elkaar meerdere malen op een dag tegen kwamen en ik zat er 4 dagen :’DD.

    De muziek was echt heerlijk en ik vond het leuk om te zien en te merken dat de bands en het personeel ons nog kende van de vorige keer. Omnia was erg goed en Faun had helaas net een nieuwe zangeres, waardoor hun ‘sound’ wat veranderd is wat ik wel jammer vond. Maar toch was dat heel erg mooi. Tijdens het concert hebben Fiona, Niel en ik hebben ons ook echt kapot gelachen –oude gewoonte om tijdens hun concert samen de slappe lach te krijgen :’).- Niel en Fiona zijn trouwens van Faun, voor de mensen die dat niet wisten :’D.

    Verder heb ik zwaard gevochten en boog geschoten en het was echt awesome! Een van mijn nieuwe lievelings sporten/hobby’s. Uiteindelijk was het wel heel gezellig met Omnia en Steve enzo. Geen ongemakkelijke en enge momenten meer zoals de vorige keer, haha :’D.

    Voor de mensen die houden van Folkmuziek, Paganmuziek, middeleeuwenshizzle, lekker eten en leuke sfeer.. Dan is het zeker een aanrader voor jullie om eens te kijken of jullie niet naar Castlefest moeten komen volgend jaar. Het is echt fantastisch!

    Zo, dit was mijn korte verhaal over Castlefest. :’D Heb het maar zo klein mogelijk gehouden want ik kan onmogelijk vertellen hoe ik me de afgelopen 4 dagen gevoeld heb en wat ik allemaal gedaan heb in zo’n kort berichtje :’D.

    Edit: Voor diegenen die willen zien hoe malloot ik er dan -en normaal gesproken- uit zie (nerd)(krul):

    1.
    2.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 16:29 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahaha mijn eerste reactie was "Wat.. Alweer? D:"
    Maar wel fijn dat je het zo leuk hebt gehad :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hephaestion schreef:
    Hahaha mijn eerste reactie was "Wat.. Alweer? D:"
    Maar wel fijn dat je het zo leuk hebt gehad :9~
    Hahah ja :'D. Vanmorgen was ik aan het ontbijten, liep ik de hoek om en knalde ik ook weer keihard tegen hem aan :'D.. Haha twee kneusjes bij elkaar gewoon.

    En, ja we blijven elkaar steeds tegen komen dus het zal vast wel ergens goed voor zijn :').


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Hahah ja :'D. Vanmorgen was ik aan het ontbijten, liep ik de hoek om en knalde ik ook weer keihard tegen hem aan :'D.. Haha twee kneusjes bij elkaar gewoon.

    En, ja we blijven elkaar steeds tegen komen dus het zal vast wel ergens goed voor zijn :').

    Hahaha omg :'D
    Het is een teken (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Super leuk Kirst!

    Mijn nicht was(/is?) daar ooook =3.

    TourdeKrulle schreef:
    Super leuk Kirst!

    Mijn nicht was(/is?) daar ooook =3.
    Gister was de laatste dag :'D. Oe hoe zag ze eruit (nerd)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil daar ook echt nog een keer heen, lijkt me super vet!
    Tof dat je het zo leuk hebt gehad =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Neem het eerst tegen mij op in zwaardvechten :'D

    Nee nee
    gelukje deze keer dat het geen rampen zoals vorige keer.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    @Ilse, moet je echt doen! Je gaat het geweldig vinden!!

    @Humanity Hahah is goed. Kom maar mee :'D. Nee het was vrijwel rampvrij 8). Best orgineel voor mijn doen (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Voor diegenen die willen zien hoe malloot ik er dan -en normaal gesproken- uit zie (nerd)(krul)

    1.
    2.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 16:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Als ik oud genoeg ben, ga je mij ook op Castlefest tegenkomen. Dat lijkt me geweldig! :Y)

    (Alleen hoop ik dan niet dat ik ook een stalker krijg. :'D
    Arme Kirsten!)


    Let the Night embrace you