• Dit is waarschijnlijk al 29893 keer gevraagd. Maar weet iemand war ik GRATIS gehele muziek albums kan downloaden? En kom niet aan met 4usonly, want daar hebben ze geen Scary Kids Scaring Kids. --'

    EDIT; Listentoyoutube doet het niet. Limewire heb ik niet en piratebay, daar doe ik niet ana.-gayhand-

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 22:39 ]


    everything, in time

    Adored schreef:
    welke albums wil je allemaal van ze?


    After dark, Scary Kids Scaring Kids en This City Sleeps In Flames.(':


    everything, in time

    After Dark
    Downloaden & unzippen.


    I lost myself in FM airwaves

    Scary Kids Scaring Kids
    Ook downloaden & unzippen. :'D


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    After Dark
    Downloaden & unzippen.


    Da's al één, superbedankt!<3


    everything, in time

    O, al twee, super!<3


    everything, in time

    The City Sleeps in Flames Je weet hoe het moet verder? :')


    I lost myself in FM airwaves

    Huh, hij opent hem niet? als ik zeg bestanden uitpakken, zegt hij; "Kan bestand niet openene als archief"


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Huh, hij opent hem niet? als ik zeg bestanden uitpakken, zegt hij; "Kan bestand niet openene als archief"

    welkeen?


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    (...)
    welkeen?


    Allemaal niet! Hij kan het niet openen in het archief of zoiets!D:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Allemaal niet! Hij kan het niet openen in het archief of zoiets!D:

    Dan ligt dat aan je pc denk ik want van mij lukt dat wel. Ben je nog lang op de pc? Anders kan ik die downloaden voor je en doorsturen als het echt moet.


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    (...)
    Dan ligt dat aan je pc denk ik want van mij lukt dat wel. Ben je nog lang op de pc? Anders kan ik die downloaden voor je en doorsturen als het echt moet.


    Nou, eigenlijk moet ik gaan. Zou je ze via mail kunnen sturen?;$


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Nou, eigenlijk moet ik gaan. Zou je ze via mail kunnen sturen?;$

    Eerlijk gezegd niet want dat zijn dan zo'n 25 nummers. Ik zou er uren mee bezig zijn. ;x


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd niet want dat zijn dan zo'n 25 nummers. Ik zou er uren mee bezig zijn. ;x


    Maar hoe zou je ze anders willen doorsturen? Want met msn duurt dat alleen maar langer.-gayhand-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Maar hoe zou je ze anders willen doorsturen? Want met msn duurt dat alleen maar langer.-gayhand-

    Volgens mij gaat dat met msn veel rapper. Want dan kan je die er gewoon allemaal meteen inslepen en op je gemakje accepteren. Bij een mail zou ik voor elk liedje 5 min nodig hebben om up te loaden. ;x


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    (...)
    Volgens mij gaat dat met msn veel rapper. Want dan kan je die er gewoon allemaal meteen inslepen en op je gemakje accepteren. Bij een mail zou ik voor elk liedje 5 min nodig hebben om up te loaden. ;x


    Hmm, maar met msn kun je maar drie liedjes tegelijk. Bovendien is mijn laptop erg langzaam. Dan zou je voor 4 liedjes al meer dan een kwartier nodig hebben. -heeft dat met een vriendin gehad-


    everything, in time