• Of schrijf ik gwn super slecht??
    wnt Bijna niemand maakt mijn series, ik hb er nu zo een 7 ik bn al gestopt met 2 series, en nu hb ik een nieuwe en het is ORIGINEELniemand maakt hem ik schrijf gwn slecht dnek ik,!!!!

    geef nu toe aan het idee ligt het niet wnt het gaat over A Girlband Called Tokio Hotel.

    dus TH is een meisjesband en Bill en co zijn de fans,?? ligt het daar aan denk het niet het ligt aan mij of niet,???


    *He's the one.

    Schat x3

    Je schrijft niet slecht,maar vind je het gek,je zei dat je 15 series hebt.Mensen kunnen ze niet alle 15 maken hoor(A) ik heb er ook iets van 13 en bij mij worden er ook maar 4 écht gemaakt x'D

    Wat je ook kunt doen is een einde maken bij een aantal verhalen,zeg maar dat je nog 3 delen ofzeu schrijft en dan een mooi einde maakt,dat heb ik ook gedaan bij 3 verhalen hoor x'D


    Lalalalalalalala.

    Ghehe.. Ik ga is kijken!! En als ik het goed vind zal ik je serie wel ff op mn profiel zetten okay? Anders ben je zo zielig! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    haha tnxs.x333


    *He's the one.

    Jij schrijft echt niet slecht hoor!! ALs jij slecht schrijft schrjif ik ook slecht!!x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lieford zeik niet iks chirjf slecht jj goed!!!


    *He's the one.

    Ach zeikwijf,dat dnek je alleen maar maar ik schrijf ook slecht.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lieofrd geloof me jij schrijft NIET slecht, !!! weetje eht ligt gwn aan de mensen moeten ze me maar reacties geven!!


    *He's the one.

    Innderdaad je krijgt het door.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    en jij moet die nog maken!!!-_-'


    *He's the one.

    Nou sorry hoor ik ben nou aan het schrijven, ik ga eens kijken of ik hem nog kan maken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    haha ke leiford geeft neit!!.x33


    *He's the one.

    Ke, x33


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    het komt gewoon doordat je geen reclame meer mag maken en dan weet niemand van het bestaan van je serie .. het ligt echt niet aan jou =) x


    Beeeeeeeesje :-)