• na de vakantie en ja ik heb het gehaald HAVO
    n.n

    en ik krijg en nieuwe klas en nu weet ik neit hoe ik vriede meot make in de 2e klas omdat ik best wel niet spraakzaam/verlegen ben ö
    heeft iemand tips?


    =

    Ik zit ongeveer met hetzelfde probleem, alleen ga ik naar een hele nieuwe school, omdat ik op de school waar ik zat niet 4 HAVO kan doen.
    Ik vind het ook wel eng om contact te gaan maken met nieuwe mensen, enzo maarja ik ga gewoon 'mezelf zijn'. damn, afgezaagd x']

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 17:02 ]


    You are beautiful, you are love.

    gewoon mensen aanspreken en dan komt alles in orde 8)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja jezelf zijn en gwn met mensen contact maken en interesse tonen dan gaat uiteindelijk alles vanzelf xD


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    gewoon jezelf blijven, en waarschijnlijk zijn er wel meer mensen die zeg maar het zelfde hebben als jouw, en op ten duur, en dat is waarschijnlijk al best wel snel heb je er nieuwe vrienden bij...

    ik ga ook naar de 2de. XD


    Dream not your live, live your dream!

    BlueElephant schreef:
    Ik ga naar 3e en de klassen gaan ook helemaal anders zijn. Nu zit ik met allemaal die domme mensen uit de andere klas van vorig jaar samen. Damn, zó domme mensen allemaal ;s
    Niemand mag me daar, haha xd


    ik ahd ook een dom kind in mijn klas waardoor mijn brugklas jaar is verpest maar die gaat volgens mij gelukig naar T.


    =

    Interesse tonen, jezelf zijn. Meer kan je niet doen toch? (:
    Je moet niet bang zijn, ik weet zeker dat ze je aardig vinden. ;D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Naar die mensen gaan en gewoon beginnen praten,
    en natuurlijk jezelf blijve ;]


    My friends are my estate.

    Ik ga ook naar de 2e, maar dan op vwo (nerd).

    Maar het gaat vanzelf :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik ga ook naar 2e en wij hebben ook nieuwe. Maarja; ik voel me daardoor niet minder want hún zijn nieuw, ik niet. ik zorg gewoon dat hun zich op hun gemak voelen en ik blijf gewoon mezelf.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik ga ook naar de 2e en ga gymnasium doen.
    Ik heb hetzelfde probleem, en laat nou net de halve school een story van mij hebben gelezen *is alweer verwijderd* omdat ik 1 woord niet had veranderd.
    Mijn gevoelens stonden er dus in.
    En toen was de halve school tegen mij.
    Ik ga gewoon mezelf zijn en het komt allemaal wel.
    Hoop ik.


    Food.

    Het komt allemaal vanzelf goed! Al mijn vrienden gingen naar Havo en Atheneum, maar ik ging naar Gymnasium. De enige kinderen die ik kende waren drie jongens die gelijk vroegen of ik bij hun kwam zittenxD


    Happy Birthday my Potter!

    Gewoon jezelf zijn, dan komt het wel goed!
    Ik krijg denk ik ook een nieuwe klas, maar dat weet ik nog niet zeker. Want de eerste schooldag zien we pas bij wie we in de klas zitten dit jaar. Onhandig ;x

    Ik ga btw ook naar de 2e :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ArianneSixx schreef:
    Gewoon jezelf zijn (A)


    Vampire Heart.

    Ik ga naar de 4e en krijg dus iets van 3 klassen? of bij elk vak andere klas.(krul)


    Smiling but close to tears.

    ArianneSixx schreef:
    Gewoon jezelf zijn (A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....