• Ja, want ik ben gewoon te lui om het alleen te doen.:Y)
    Ik vertel meteen maar wat eisen, want misschien haak je dan al af.xd
    - Ik ben de hoofd-schrijfster, de meeste ideeën zullen van mij komen. Het gaat zoals ik wil dus. Je schrijft in mijn stijl. Natuurlijk mag je zelf ook met ideeën komen, graag zelfs, maar ik keur ze goed, voor je ze zomaar in het verhaal gooit. Ik heb de namen en de samenvattingen al bedacht, dus die blijven ook zo. (Behalve de titel, die bedenken we samen.) Jij schrijft het eerste deel. (Want dat kan ik niet) Ik wil een AN verhaal, geen BreEzAh taal en geen emoticons. Dank u.

    Maarverderbenikheellief.


    Dan nu de ideeën;

    1. Genre; Drama, Onbekende personen, Misdaad
    Hoe slechts één oordeel een heel mensenleven overhoop kan halen.
    Wanneer de 15 - jarige Maxime wordt beschuldigd van een ernstige misdaad, ligt haar leven in puin. Volgens het ministerie zou de tiener 3 bommen geplaatst hebben op geheime locaties. Natuurlijk weet Maxime van niks, want ze heeft het niet gedaan. Het was iemand anders die het zo heeft weten te spelen dat zij de schuldige lijkt.
    Maxime wordt mishandeld in de hoop dat ze antwoord geeft op hun vragen, maar ze weet nog altijd van niks. Na enige tijd worden de mishandelingen erger en is Maxime dan ook voorgoed getraumatiseerd, als blijkt dat ze toch onschuldig is.
    Maxime moet een nieuwe toekomst zien op te bouwen met een andere achternaam, een pleeggezin en een andere school.
    Maar wat als je overal herkend wordt en doodsbang bent door alles wat je is overkomen?
    Dan zet je natuurlijk alles op alles om de echte dader te vinden.

    2. Genre; Drama, Onbekende personen DEZE ZAL BINNENKORT VERSCHIJNEN MET MICHELLE!
    Wanneer er plots een nieuw meisje op school verschijnt, verbaast iedereen zich over haar dikke buik. Het meisje geeft meteen toe; ze is zwanger. Conclusies worden getrokken. Ze is een hoer, vies en goedkoop. Niemand spreekt met haar, of kijkt haar maar aan. Niemand, op Esther na. Zij waagt een poging en komt dingen over het meisje te weten wat niemand zich had kunnen voorstellen, familiegeheimen.
    Stukje bij beetje wordt Esther het leven van het meisje ingetrokken, tot ze er niet meer uit kan. Ze moet het oplossen, voor er erge dingen gebeuren. En dat is moeilijk, want ze heeft gezworen niets door te vertellen. Lukt het Esther om het mysterieuze meisje te beschermen?

    3. Genre; Drama, Onbekende personenDEZE ZAL BINNENKORT VERSCHIJNEN MET ROSE!
    June gaat niet naar school, maar is altijd thuis om voor haar zieke broertje te zorgen. Toen hij werd geboren, was het direct mis. Hij bleek het Syndroom van Down te hebben, ook had hij een ernstige hartafwijking. Het was duidelijk; Een korte levensverwachting.
    Een paar weken na de uitslag gaat June's vader ervandoor. Hij wil het kind niet, dat schaadt zijn imago.
    Hierdoor, en natuurlijk vanwege het verschrikkelijke lot van haar zoon, raakt June's moeder in een depressie. Vandaar dat June nu zelf voor haar broertje zorgt.
    Maar als hij inderdaad na acht jaar overlijdt, kan June ineens wel naar school. Een nieuwe wereld gaat voor het 12 - jarige meisje open, eentje die ze helemaal niet leuk vindt. Ze voelt zich niet veilig en wordt niet geaccepteerd. Integendeel, ze blijft de eeuwige nieuweling. June kan hier met niemand over praten, aangezien haar moeder niet luistert en ze verder niemand heeft. Al snel gaat het bergafwaarts met de lieve en stille June. Zal ze de nieuwe wereld overwinnen?

    Hihi, mijn stories eindigen altijd met een vraag.:'D

    Interesse? Gelieve het onderstaande lijstje in te vullen.
    - Storie nummer.
    - Naam en leeftijd
    - Wat lijkt je leuk van de story en wat niet, of wat minder?
    - Waarom jij?
    - Een link van een story/stand alone waarvan jij denkt dat jou meesterwerk is.


    Aumijnvingers.D:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 11:51 ]


    everything, in time

    Ik heb geen zin sorry :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Desolate schreef:
    (...)

    Hoe komt dat? Als je niet helder kunt denken omdat je melig bent, dan eis ik dat je het invult, dat is dan alleen maar leuk.:Y) Want ik ben alla moment ook melig.(':
    Als het is omdat jij je dag niet hebt, is het niet zo slim. Dat kan de uitslg beïnvloeden.(cat)

    Ik heb drie dagen achter elkaar slecht geslapen (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @Renée; Jij mag ook helemaal niet want we zouden al een idee van jou doen, puh!:'D

    @Rose, dat is irritant.:Y) Nouja, je kijkt maar wat je wil!(:


    everything, in time

    ff vraagje wat hebben deze drie stories met elkaar te maken?? oh laat maa k snap t:$ het zijn gewoon 3 aparte stories maar je wil ze niet allemaal zelf schrijven,, toch? ennuhh komen ze allemaal op jouw profiel?

    oke dat waren de vragen^^

    Story nummer: 1 of 2
    Naam: Dania
    Leeftijd: 13 bijna 14(A) (10 oktober)
    Wat me leuk lijkt(story 1): Het overnieuw beginen en nieuwe achternaam enzo
    Wat me minder leuk lijkt(story 1): het mishandelen,, duurt te lang (k hou niet van uitgerekt drama schrijven)
    Leuk(story 2): Het karakter van Esther, dat het haar niet uitmaakt wt mensen denken en doet wat ze zelf wil
    minder leuk(story 2): dat Esther eigenlijk een bijrol is want eigenlijk is die zwangere mens de hoofdrol.
    3 is eigenlijk de leukste maar de hoofdrol is egt te jong:$
    waarom ik: omdat ik gewldig schrijf,, nee grapje omdat ik het leuk vind om te schrijven en samen schrijven heel goed kan tenminste als het allebei de personen een aparte rol hebben zo heb k t eigenlijk nog nooit geprobeerd:$
    meesterwerk (je oet de Chloe lezen niet de zoey pov want die schrijft iemand anders): http://www.quizlet.nl/stories/23573/you-were-the-one-who-always-understands-me-twilight-/

    -X


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    @avrilcullen
    Ik weet dat 11 jong is, maar dat hoort bij dat verhaal, snap je?(': Nouja, ik wilde het toch al iets ouder maken. Maar totaal niet 16 of zo. Ik was van plan haar 12 te maken, zodat ze net naar de brugklas gaat. Goed dat je me eraan herinnert.D:


    everything, in time

    avrilcullen schreef:
    ff vraagje wat hebben deze drie stories met elkaar te maken?? oh laat maa k snap t:$ het zijn gewoon 3 aparte stories maar je wil ze niet allemaal zelf schrijven,, toch? ennuhh komen ze allemaal op jouw profiel?

    oke dat waren de vragen^^

    Story nummer: 1 of 2
    Naam: Dania
    Leeftijd: 13 bijna 14(A) (10 oktober)
    Wat me leuk lijkt(story 1): Het overnieuw beginen en nieuwe achternaam enzo
    Wat me minder leuk lijkt(story 1): het mishandelen,, duurt te lang (k hou niet van uitgerekt drama schrijven)
    Leuk(story 2): Het karakter van Esther, dat het haar niet uitmaakt wt mensen denken en doet wat ze zelf wil
    minder leuk(story 2): dat Esther eigenlijk een bijrol is want eigenlijk is die zwangere mens de hoofdrol.
    3 is eigenlijk de leukste maar de hoofdrol is egt te jong:$
    waarom ik: omdat ik gewldig schrijf,, nee grapje omdat ik het leuk vind om te schrijven en samen schrijven heel goed kan tenminste als het allebei de personen een aparte rol hebben zo heb k t eigenlijk nog nooit geprobeerd:$
    meesterwerk (je oet de Chloe lezen niet de zoey pov want die schrijft iemand anders): http://www.quizlet.nl/stories/23573/you-were-the-one-who-always-understands-me-twilight-/

    -X


    Sorry, jij schrijft echt met té veel spelfouten. Jou stijl ligt ook niet helemaal gelijk aan de mijne. Nogmaals sorry. Bedankt voor het proberen!(flower)


    everything, in time

    Storie nummer: 3
    - Naam en leeftijd: Rose, 15.(170810)
    - Wat lijkt je leuk van de story en wat niet, of wat minder? Het hele verhaal lijkt me wel leuk, ik hou van drama en dit idee is wel een beetje zielig. Alleen de leeftijd van het meisje is misschien iets te jong?
    - Waarom jij? Omdat ik geweldig ben hahaha.
    - Een link van een story/stand alone waarvan jij denkt dat jou meesterwerk is.Klik


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb maar even ingevuld voor je, (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ach ja maakt niet uit,, k schrijf denk gewoon te veel twi fanfictions

    obsessie he? niks aan te doen.. k wou gewoon een keer iets anders dan een fanfic proberen maar die worden nooit egt goed gelzen (hooguit 4 abo's) en k spreek uit ervaring.. euuhh ja dat was t


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Desolate schreef:
    @Renée; Jij mag ook helemaal niet want we zouden al een idee van jou doen, puh!:'D

    @Rose, dat is irritant.:Y) Nouja, je kijkt maar wat je wil!(:

    Ohjaa -dom-
    Ik heb echt het geheugen van een koe ofzo D:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 15:31 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eventueel wil ik wel. Maar ik schrijf al behoorlijk wat verhalen samen, en dus ik denk niet dat ik genoeg tijd heb om nog een verhaal te schrijven. Maar ik vul wel even in. Maar zet mij maar neer als reserve of zoiets.

    - Storie nummer. 1 of 2. I don't care.
    - Naam en leeftijd Sandra. 14 jaar.
    - Wat lijkt je leuk van de story en wat niet, of wat minder? Ik heb het gevoel dat deze verhalen lange verhalen gaan worden, en dat ik in het midden van een schrijfbezigheid ga afwijken. Ik schrijf wel veel samen, maar soms haken de andere mensen af. De ideeën zijn zeer origineel en het is weer eens iets anders dan dat ik normaal schrijf.
    - Waarom jij? Omdat ik aardig ben en ik vind dat ik best wel goed kan schrijven. -ego-
    - Een link van een story/stand alone waarvan jij denkt dat jou meesterwerk is. Lekker kort


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    - Storie nummer. 3
    - Naam en leeftijd Stephanie, 13 jaar.
    - Wat lijkt je leuk van de story en wat niet, of wat minder? Ik denk dat het een leuk verhaal is omdat ze van haar wereld thuis, waar pijn en verdriet was, ze direct in een andere wereld komt. Ze kan zich niet goed aanpassen, denk ik en daarom wil niemand contact met haar.
    - Waarom jij? Omdat ik mijn schrijfstijl wil verbeteren en dit een goede manier is.
    - Een link van een story/stand alone waarvan jij denkt dat jou meesterwerk is. Stand Alone. Verhaal.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 16:33 ]


    Like I never been hurt before.

    CRonaldo zei op 8 aug 2010 - 15:26:

    Storie nummer: 3
    - Naam en leeftijd: Rose, 15.(170810)
    - Wat lijkt je leuk van de story en wat niet, of wat minder? Het hele verhaal lijkt me wel leuk, ik hou van drama en dit idee is wel een beetje zielig. Alleen de leeftijd van het meisje is misschien iets te jong?
    - Waarom jij? Omdat ik geweldig ben hahaha.
    - Een link van een story/stand alone waarvan jij denkt dat jou meesterwerk is.Klik


    Goed dat je het toch hebt gedaan, want het klinkt vet leuk._O_ Over de leeftijd van het meisje valt nog te discussiëren, maar ik dacht, nouja, als ze naar de brugklas gaat, vond jij dat ook niet het rotste jaar?(': En ik ben bang, dat als ze 14, of 15 of zo is, dat het dan zo'n typische drama story wordt, met altijd dezelfde onzekerheden.x; Nog wat; June is wel minder kinderlijk hè, vanwege haar opvoeding is ze eerder volwassen, zeg maar. Maar kom jij maar eens met een idee, of een argument. Want dat vind ik leuk. enstiekemwasikbangvoorhetzelfdeprobleem.


    Taken schreef:
    Eventueel wil ik wel. Maar ik schrijf al behoorlijk wat verhalen samen, en dus ik denk niet dat ik genoeg tijd heb om nog een verhaal te schrijven. Maar ik vul wel even in. Maar zet mij maar neer als reserve of zoiets.

    - Storie nummer. 1 of 2. I don't care.
    - Naam en leeftijd Sandra. 14 jaar.
    - Wat lijkt je leuk van de story en wat niet, of wat minder? Ik heb het gevoel dat deze verhalen lange verhalen gaan worden, en dat ik in het midden van een schrijfbezigheid ga afwijken. Ik schrijf wel veel samen, maar soms haken de andere mensen af. De ideeën zijn zeer origineel en het is weer eens iets anders dan dat ik normaal schrijf.
    - Waarom jij? Omdat ik aardig ben en ik vind dat ik best wel goed kan schrijven. -ego-
    - Een link van een story/stand alone waarvan jij denkt dat jou meesterwerk is. Lekker kort


    Je schrijft echt heel goed, en de rest klinkt ook prima. Maar het zou fijn zijn als je een story kiest en zeker weet dat je niet gaat afwijken.xd


    everything, in time

    @Marleen
    Hm nu je het zo zegt heb je wel gelijk, maar ik vond het gewoon beetje raar klinken, en meisje van 12 dat al een tijdje voor haar broertje zorgde. Maar het klopt we dat ze dan al minder kinderlijker is dus gewoon 12 jaar is ook wel goed.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    @Marleen
    Hm nu je het zo zegt heb je wel gelijk, maar ik vond het gewoon beetje raar klinken, en meisje van 12 dat al een tijdje voor haar broertje zorgde. Maar het klopt we dat ze dan al minder kinderlijker is dus gewoon 12 jaar is ook wel goed.


    Ja ik heb wel wat hersens.(cat)
    Nou, doe je mee, of toch liever niet?(: Anders kras ik dat verhaal door, want dat is dan verkocht aan u.:Y)


    everything, in time