• Godgloeiendegodverdomme! Wat ben ik nu verschrikkelijk boos. Nee niet boos... WOEST. ><
    kkkkkkARGHSAWH. Ik zal hem maar even P noemen, gewoon uit 'beleefdheid'.

    Maar goed, ik had dus net P aan de telefoon. Hij zou vanavond komen om mij te helpen aan mijn kamer. Die ik al 3 weken probeer te verbouwen, maar waarbij hij steeds excuses had om niet te hoeven komen, of alleen onmogelijke tijden voor mij opnoemde. Terwijl ik hem hier al wel voor betaald heb. Nu had ik hem net dus aan de lijn om voor vanavond af te spreken maar nee, dan kon meneer niet omdat hij dan aan z'n biertje zou zitten. En ik zou maar eerder op moeten staan e.d. zodat het dan wel kon.
    Terwijl ik godverdomme elke werkdag om 8 uur naast m'n nest sta om tot half 6 te werken, 's avonds m'n eigen vaak 3 slagen in de rondte werk en 's weekends ook heel druk bezig ben.

    Zoals vanochtend moest ik lessen, de trappen schoonmaken, de spullen in de kamer verschuiven zodat er makkelijk aan gewerkt kan worden, boodschappen doen voor mijn omie en moest ik vanochtend een paar uur invallen omdat de weekendhulp niet was komen opdagen op m'n werk en ze dus maar met z'n 2en stonden. ><

    Terwijl meneer zelf pas sinds 2 weken (na 5 jaar) werk heeft voelt hij zich nu dus te goed om nog te helpen, en wilt hij genieten van zijn vrije weekend. En mij de les lezen over hoe en wat ik zou moeten doen volgens hem.

    Eeeeeeeeeecht, dat gaat mij veel en veel te ver. Ik heb hem in ieder geval gezegd dat hij de pot op kon -beschaafde versie van wat ik echt gezegd heb- en dat ik vanavond het geld op kom halen wat hij gekregen heeft en dat ik het zelf wel afmaak.

    Oh jongen.... ik ben zó boos nu om wat hij allemaal gezegd heeft. Wat is vandaag een grafdag zeg! Begon al kut, maar wordt echt met het uur erger en erger. ><

    En nu ga ik een joint draaien voor ik echt de hele boel hier in m'n kamer afbreek uit woede. ><


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zou hetzelfde gedaan hebben, wat een kloothommel...


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Ik zou hetzelfde gedaan hebben, wat een kloothommel...


    .


    Food.

    Strobelight schreef:
    Ik zou hetzelfde gedaan hebben, wat een kloothommel...


    ..


    Dream not your live, live your dream!

    Dat is echt een naaistreek. ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Oeh oeh! Als je toch bij m langs gaat... Stop dan een stuk splinterend hout in zijn ass hole! 8D