• Hee, gister was ik met mijn vriendin bij het zwembad, en daar waren en aantal dingen...

    Het begon zo:
    We kwamen bi9nnen in het zwembad, staan er ineens 2 jongens ehm tja te "vechten" Het was gewoon echt heel nep. Mijn vriendin zij nog: 'Jullie willen echt graag stoer doen he?' Dat hoorden ze en inneens moesten ze weg!

    Even later bij zo'n waterglijbaan:
    Zo'n idioot ging met zn benen wijd tegen de wanden van de glijbaan staan. Oftewel iedereen die van die glijbaan ging moest onder zijn benen door! En als er een jonge aan kwam trok hij zijn poot terug! Maar als er een meisje aan kwam bleef hj gewoon staan. Maar door die stroming kon je niet meer terug, dus moest je wel! Toen hij er uit kwam liep ik nog naar hem toe, en wat doet ie... Springt snel in het water. Eey! Stoer daar? Ben dan ook stoer hier!

    Even later ik en mijn vriendin liggen heel even te "zonnen" maareh dan met heel weinig zon, maar gewoon even opdrogen. Word er een emmer water over ons heen gegooit, en ja hoor door een jonge!

    Bij de douches:
    Drie jongens staan daar. Er komt zo'n barbiepop aangelopen, zo ziet ze er in iedergeval uit. Hun: 'Eey! Ehhh... Blondje! Jij bent lekker!' Even later lopen mijn vriendin en ik voorbij. Hun: 'Eey! Meisje mee die bruine haren... Jij bent lekker!' Ik zie het helenmaal zat was: 'Al roep je het nog zo vaak tegen ieder meisje, zelf word je er echt niet lekkerder door hoor!'

    Het word met de dag irritanter :S Maar achteraf is het best grappig X)

    Xx

    Er bestaan ook lieve jongens.


    None but ourselves can free our minds.

    _O_ lol


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Strobelight schreef:
    Er bestaan ook lieve jongens.

    Helaas worden die met de dag zeldzamer (huil)

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Helaas worden die met de dag zeldzamer (huil)

    Inderdaad :') maar wat ga je eraan doen ?! xd


    None but ourselves can free our minds.

    'Al roep je het nog zo vaak tegen ieder meisje, zelf word je er echt niet lekkerder door hoor!'


    Dat vind ik best wel een geniale opmerking. :'D

    En zie het als een compliment, want jullie vallen overduidelijk in de smaak bij jongens. ;3


    Let the Night embrace you

    Strobelight schreef:
    (...)
    Inderdaad :') maar wat ga je eraan doen ?! xd

    Aangezien lieve jongens een bedreigde jongessoort is, denk ik dat we een club moeten oprichten tegen het uitsterven van de lieve jongens!

    Best lachwekkend. Irritant, maar lachwekkend. Zo zie je hoe sommige jongens zijn, haha. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Haha, best wel stom hoe ze doen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Taken schreef:
    _O_ lol

    Strobelight schreef:
    Er bestaan ook lieve jongens.


    Zoals die ene op vakantie :$

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 12:50 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Aangezien lieve jongens een bedreigde jongessoort is, denk ik dat we een club moeten oprichten tegen het uitsterven van de lieve jongens!


    whaha ik doe mee ;)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jonge jongens zijn gewoon zo macho (krul)


    -

    ik zou het als een compliment bekijken.


    everybody needs a song.

    ik lach me rot, serieus xD
    tja, normale jongens, erg zeldzaam :Y)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 15:16 ]

    Ah hulp nodig? Sla die jongens gewoon voor hun hoofd en zeg loser! Gebeurde pas ook eens bij ons. Mijn vriendin pakte doodleuk die bal op en dumpte hem in de vuilnisbak