• Dit vind ik dus echt ware discriminatie !!!


    Anti-emo.hyves.nl

    Klik even op niet ok, want dit is gewoon niet OKE!!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 8:57 ]


    Live life like a raver.

    Mensen hebben toch een mening?
    Als die mensen niet van Emo's houden, leuk voor hun?


    Smiling but close to tears.

    Ik krijg al melding dat hij aangegeven is als niet OK.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Laat gewoon, jij hebt vast ook iets wat jij niet leuk vindt en daar maakt ook niemand zo'n probleem van.
    En als je zo reageert vinden hun het juist leuk.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik denk niet dat zoiets ooit nog de wereld uit komt. Mensen houden vaak hun mening.

    Scandal schreef:
    Ik krijg al melding dat hij aangegeven is als niet OK.

    -misie volbracht-

    Hopen dat ze nu niet meer zo schelden enzo, want niet alle emo's snijden zichtzelf..


    Live life like a raver.

    Scandal schreef:
    Ik krijg al melding dat hij aangegeven is als niet OK.


    Life is a beautiful struggle

    Ach laat ze toch, als zij er vrolijk van worden.


    Life is hard and then we die

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat er iets veranderen gaat, nu die hyve op niet-oke staat. Ik bedoel, mensen gaan daarom hun mening niet meteen veranderen hoor. Dus ik weet niet of dit veel zin heeft? -mening-

    Echelon schreef:
    -misie volbracht-

    Hopen dat ze nu niet meer zo schelden enzo, want niet alle emo's snijden zichtzelf..


    Ik kan je nu al vertellen dat ze dat toch wel zullen gaan en blijven doen. Ze gaat heus niet hun mening veranderen omdat een klein zielig hyvesje verwijderd is/word.


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    Ik kan je nu al vertellen dat ze dat toch wel zullen gaan en blijven doen. Ze gaat heus niet hun mening veranderen omdat een klein zielig hyvesje verwijderd is/word.


    Nee, oké. Dat is dan wel weer zo, maar ik vind het wel jammer van de gasten. Ze denken dat iedere emo maar in hun arm snijd. Maar what about scenes daar hoor je toch ook geen haat van?


    Live life like a raver.

    Echelon schreef:
    (...)

    Nee, oké. Dat is dan wel weer zo, maar ik vind het wel jammer van de gasten. Ze denken dat iedere emo maar in hun arm snijd. Maar what about scenes daar hoor je toch ook geen haat van?


    Ik ken al die namen niet hoor, maaroke.
    Scenes daar hoor je niet zoveel van want er zijn er nou ook niet superveel van in Nederland. Van emo's zijn er dan wel wat meer én ik zelf vind iemand pas emo als diegene zich snijd?
    maaroke, dat is mijn mening én ik hoef daar geen aanvallende reactie op terug aub.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Ik denk dat mensen die hyves aan maken omdat ze een hekel hebben aan wat zij verstaan onder emo (depressiviteit, automutilatie, haar voor de ogen, aandachttrekkerij), en als ze het over dat soort "emo's" hebben, dan ben ik het met ze eens. Maargoed, het is nou eenmaal zo dat de ene doelgroep dit onder emo verstaat en de ander dat onder emo verstaat. Eigenlijk is er geen echte betekenis meer van emo, dus daarom vind ik het sowieso een kut woord dat eigenlijk niet meer gebruikt moet worden. Maar goed, als we dan toch naar de betekenis gaan kijken van emo, kun je er echt niet omheen dat emo een afkorting is van emotional.


    "Let them eat cake!"

    Zo bestaan er wel duizende hyves/netlog-groepen/weetikveel. Ik suggereer ze te negeren en verder te gaan met je leven.


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELxDING schreef:
    Ach laat ze toch, als zij er vrolijk van worden.


    "I shut my eyes in order to see.'