• Ik vind zelf namelijk dat ik veel te vroeg naar bed ga. En zo kan ik mijn ouders misschien overtuigen dat ik later mag [a'.
    http://www.quizlet.nl/polls/8812/doordeweeks-ga-ik-om--naar-bed/

    Ik hoop dat je hem eerlijk in wil vullen.
    Zit je net op een tussen stuk? (bijv: 22.00) Klik dan aan naar welke je het meest geneigd bent. Ga je vaker iets later, of vaker iets vroeger.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hoe laat moet jij dan gaan slapen?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Hoe laat moet jij dan gaan slapen?
    Eigenlijk zou ik om 21.15 er in moeten liggen. Ga vaak wel later.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ongeveer rond 10 uur kwart over 10. (krul) Maar dan kan ik nog niet slapen, maar ik probeer het wel, want anders krijg ik zo'n last van wallen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    10 uur moet ik, maar soms loopt het uit tot half 11


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Half tien ga ik tanden poetsen etc, en dan om een uur of tien ga ik slapen. Maar vaak lees ik dan nog tot een uur of half 12.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wanneer er school is?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga rond half 11 naar bed, om 11 uur half 12 doe ik het licht ui, en dan slaap ik uiteindelijk rond 2/3 uur.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ligt eraan hoe moe ik ben.
    Maar meestal ga ik rond half 1 slapen.
    Zijn altijd van die leuke programma's op tv. (krul)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Exercitus schreef:
    Ik ga rond half 11 naar bed, om 11 uur half 12 doe ik het licht ui, en dan slaap ik uiteindelijk rond 2/3 uur.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    doordeweeks...tussen 22:00 en 22:30...
    weekends...wanneer ik er zin in heb...maar meestal tussen 23:00 en 1:00...

    dat is wanneer ik officieel naar bed ga...
    slapen is een heel ander verhaal xD
    dat is meestal doordeweeks tussen 23:30 en 0:30 en weekends tussen 0:00 en 3:00
    kan altijd heel moeilijk in slaap komen 's nachts...=='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.