Naam: Sevda
Leeftijd: 17 -ik zeg maar wat-
Celebrity die je haat: Justin, Bill, Tom en Daniel, kies jij maar 1 van de 3 ik haat ze alle 3 even erg!
Karakter: Ze is erg lief en aardig als je haar wat beter kent, je moet door haar zwarte look heen kijken om te zien wat er werkelijk schuilt! In het begin is ze erg verlegen en stil, maar dat zal steeds minder worden. Als iemand haar uitscheld kan ze behoorlijk fel reageren! Ze is erg goed ik creative dingen. En is het liefst de hele dag bij dieren en de natuur. Ze haat roken, maar drinken laat ze echt niet staan!
Uiterlijk [foto mag]: Bruin/donkerrood haar, bruine ogen, lange, gekrulde, zwarte wimpers, zandloperfiguur, donkerroze lippen, donkerroze met zwart gelakte nagels, veel zwarte kleren met felgekleurde accesares, niet dik niet dun, ongeveer 1.67
Extra's: Lijkt op het eerste gezicht erg duister, maar van binnen eigenlijk heel lief. Ze wil heel graag naar de universiteit in Leiden, maar dat kost nog veel werk en zit dus vaak te leren. Tekenen vind ze al helenmaal geweldig en Victoria Frances is haar grote voorbeeld. Het liefst tekend ze ook graag tekeningen van Victoria na. Ze vind het leuk te expirimenteren met haar tekeningen, negellak en met haar haren. Ze houd niet zo van make-up, meestal blijft het bij oogpotlood. Heel soms doet ze ook nog een dun laagje bruine lipgloss op.
Naam story: Gouden kooi? x)
[ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 9:50 ]